hétfő, november 16, 2009

Bónusz: A rúd négyszer


A vasárnap délutáni séta során ismét kettékaptam egy pakli magyar gyártású dobozos magyar kártyát (makk ász: tűznél melegedő orosz paraszt és lényegesen nehezebb tépni, mint a Piatnikot), majd visszaadtam a trafikosnak, hogy dobja ki... He-he, meresztette ám a szemét.

Estére aztán nőtt egy gombóc a torkomban, ezért ma elmaradt az erőállóképesség. Sajnos nálam minden betegség torokfájással kezdődik, ez egy fontos figyelmeztető jel. A mai edzést amúgy is rúddal terveztem, de így a golyókat elő sem vettem:
  1. Bemelegítés

    I. rész: 4 gyakorlat rúddal

  2. Helyből felvétel és láblökéses nyomás rúddal: 4x3x80kg (+ szorítók)
  3. Döntött törzsű evezés rúddal: 4x5x120kg (+ szorítók)
  4. Felhúzás: 4x5x160kg
  5. Vállvonogatás rúddal: 4x10x200kg, gurtni!

    II. rész: LábRehab

  6. 4 állásos comberősítő gép: 2x[4 gyakorlat x(12-12 mindkét oldalra)x35kg]

    III. rész: Fogáserősség

  7. Lógás Killer Rope-n: 50mp, 40mp(+15kg), 30mp(+30kg)
  8. Erőkar tégla: 3x(5-5)

  9. Korrekciós gyakorlatok
A rudas gyakorlatoknál szigorúan fentről jöttem lefelé, a bonyolultabb mozgástól az egyszerűbb felé. Egy hirtelen ötlettől vezérelve, mindig pontosan 40kg-ot emeltem a súlyon. Így egy erős terhelést kaptam, de szerencsére nem a határon.

Mivel a MetCon rész a torkom miatt kimaradt, helyette LábRehab volt.

A fogáserősség résznél lógás, de most kötöttem fel súlyt is. Jobban is bírtam, mint szoktam, látszik, hogy most elmaradt az alkargyilkos golyózás. Az erőkar tégla inkább csak próbálgatás, hogy mennyi tárcsát és hova tegyek fel.

Holnap pihenőnap.

Nincsenek megjegyzések: