szombat, november 14, 2009

Úszás és Masszázs


Ma sokféleség:
  1. 5 Gripper kör: délelőtt meló közben
  2. 45' úszás: mell illetve uszonyos hát, gyors
  3. 10' melegvizes punnyadás
  4. Tenyérdörzsikézés :)
  5. 60' Masszázs: már otthon
Az úszást kicsit rövidebbre vettem, mert időben haza kellett érnem: jött a masszőr! Már elég rég gyúrtak át, mostanában valahogy elmaradt. Mondjuk nem is éreztem hiányát (a testépítős időszakban szinte két-három hetente meghúztam valamimet, így rendszeresen rakattam magam össze), illetve a megszokott, már-már házikedvenc masszőrünk még egy évig nemigen ér rá. Minél több masszőrrel találkozunk, annál inkább visszasírjuk...

A Gripper is délelőtt volt, az úszást is megejtettem - hú, jövő héttől vasárnap kell menni, mert szombatonként vízilabda-meccsek lesznek - masszázs után és holnap sem akarok semmi feszengést. Feszítsen, aki akar, én most pihenek.

Nincsenek megjegyzések: