szombat, november 28, 2009

Nyomás és Gripper


A kora délutánig tartó meló után egy kis alvás, aztán RAMMSTEIN + 200mg Koffein: kipróbáltam az egyik kézben golyó, másik kézben HG200-as koccig tartva történetet. Bizony más a gyerek fekvése...
  1. Bemelegítés

    I. rész - Bevezetés: Pörgessük fel a Sanyit!

  2. Swingek: 2x(@16, @24, @32, @40), 30mp meló, 30mp pihenő, összesen 8 perc

    II. rész: Az erő gyakorlása

  3. MP-HG200 + Húzódzkodás: 5x[(3-3)@40 + 5x(+15kg)]
  4. BUP-HG200 + Köteles húzódzkodás: 3x[(5-5)@24 + 5]

    III. rész: Erőállóképesség

  5. Farmeres MetCon: 3 kör, a körök között 1 perc pihenő
      Kézisúlyzós farmer padról (57,5kg-57,5kg)x(25 méter)
      Snatch (20-20)@24
      Clean (10-10)@24
      Hídtartás 1 perc

    A 3 kör után +1 farmer: (67,5kg-67,5kg)x(25 méter) Új csúcs!

  6. 10 perc SMR
A Gripperes MP nagyon kemény. Kissé ugyan megtöri a két oldal közti folyamatosságot a macerás kézcsere, de ezt bőven kárpótolja a gyakorlat nehézsége.
Annyira megtetszett a dolog, hogy a BUP-ot is így végeztem. A fogást erősen nyírta: a BUP-hoz berakott köteles húzódzkodásnál a vége felé már majd leestem...
Asszem ez a Gripperes nyomás így is marad, tetszik a dolog. Olyan, mint a Swinges felpörgetés: javítja az edzéseim minőségét.

A MetCon részbe betársítottam első gyakorlatnak farmert. Izgi volt utána egyből szakítani. (Nem is mertem a @32-vel nyomulni a sok nyomás+farmer után)

A végén még egy plusz menet is volt, itt csúcsot javítottam: még sosem mentem egyhuzamban 25 métert! Mondjuk ez inkább elhatározás kérdése, azaz ledőlt egy újabb gát: Hip-Hip-Hurrá!



(Kissé sötétek lettek, mert csak mobillal készítettem és elfelejtettem a vakut bekapcsolni)

A gyakorlatok jellegéből adódóan ma külön Fogáserősségre nem volt szükség...

Holnap uszoda vagy semmi, mert sajnos megint dolgoznom kell.

Nincsenek megjegyzések: