szerda, november 04, 2009

Teljes test


Ma a TGU-nap jött el, vegyítve 1-2 erőgyakorlattal:
  1. Bemelegítés

    Teljes test gyakorlás

  2. TGU + Húzódzkodás súlyra szinte folyamatosan (komótos tempó) végrehajtva:
      TGU 3-3 a magnéziás dobozzal + Húzódzkodás 5
      TGU (3-3)@12 + Húzódzkodás 5x(+@12)
      TGU (3-3)@24 + Húzódzkodás 5x(+@24)
      TGU (3-3)@24 + Húzódzkodás 3x(+@32)
      TGU (3-3)@24 + Húzódzkodás 2x(+@40)
      TGU tenyerelésig (3-3)@32 + Húzódzkodás 2x(+@40)
      TGU helyett beszélgetés :) + Húzódzkodás 2x(+@40)

  3. Farmer kézisúlyzókkal padról indulva:
    4x(57,5kg-57,5kg)x(25 méter), max 1,5 perc pihenőkkel

    II. rész: Erőállóképesség

  4. Swing és Padra guggolás 5 kör, folyamatosan:
      30mp Kétkezes swing @40 (20-22db)
      30mp Pihenő
      30mp Padra guggolás @24 (10-11db)
      30mp Pihenő

    III. rész: Fogáserősség

  5. Lógás Killer Rope-n: 3x40mp

  6. Rövid nyújtás
A TGU-hoz bepárosítottam a nagy súlyú húzódzkodást. Köztük pihenő nem volt, de nem is rohantam a gyakorlatokkal.
A töröknél próbáltam mindenre figyelni, amit Gabi kijelölt kritikus pontként. Jó darabig ez lesz a program, nagyobb golyókra semmiképpen nem megyek.
Egyébként most nem akartam még @24-re se menni, de @12 után ezt vettem fel, és végig abban a hiszemben voltam, hogy a @16 van a kezemben. Még a húzódzkodásnál is totál abban voltam hogy a @16 van felkötve (csodálkoztam is hogy a tervezett 5 ismétlésre mennyire fel kellett szívnom magam) a levételnél jöttem rá, hogy ez bizony a @24 volt. Jól esett a felismerés, mert a TGU-nál egyáltalán nem tűnt fel. Így aztán maradtam is ennél a golyónál.

Egy kis farmer: most nem volt senki, akivel pörgettül volna egymást, de nem is volt rá szükség: simán megvolt a 4x25 méter.
A fogást eszi nagyon, mert a kézisúlyzónak nagyon vékony a rúdja, azaz a fogója: olyan @16 szintjén van. Nagy tenyerű embernek ez a halál, mert az ujjakkal nem tudom érdemben fogni, szinte csak a tenyerem zárja közre.

A MetCon egy rövid, lábra hegyezett kis pörgetés volt, mindössze 10 percben. Nem akartam csak swinget, mert a bal tenyeremen lévő bőrfolytonossági hiány kissé fáj... De jobb is így, legalább volt egy kis guggolás is.

A fogáserősség lógás: a szokott 40mp-nél estem le, ezért kötni fogok magamra súlyt és úgy fogom majd végezni. Nyújtásnak is tökéletes gyakorlat.

Holnap pihenőnap vagy Gripper: a melótól és (főleg) a tenyeremtől függ.

Nincsenek megjegyzések: