csütörtök, október 15, 2009

Húzódzkodás + Farmer


Ma ismét edzés, mert holnap nem érek rá, a hétvége pedig a családé illetve az úszásé. Mivel ez már a 4. edzésnap egymás után, így természetesen kissé óvatosabban ment a dolog, de a végén felpörögtem:
  1. Bemelegítés

    I. rész: Húzódzkodás gyakorlás

  2. Húzódzkodás: 5, 5, 5x(+10kg), 5x(+@24), 5x2x(+@32), 5x3x(+@24)

    II. rész: Erőállóképesség

  3. 3 kör, a gyakorlatok és a körök között 30" pihenő
    10-10 Snatch @32
    10 Dupla clean @24-@24
    5 Köteles bicepsz @32
    10-10 Egykezes swing @32
    20 Dupla swing @24-@24

    III. rész: Fogáserősség

  4. Farmer kézisúlyzókkal padról indulva:
    (8 méter)x(57,5kg-57,5kg), nyögvenyelősen
    (15 méter)x(57,5kg-57,5kg)
    (25 méter)x(57,5kg-57,5kg)
    (30 méter)x(57,5kg-57,5kg)
    (15 méter)x(67,5kg-67,5kg)

  5. 10' SMR
A húzódzkodás gyakorlás után az erőállóképességnél domináltak az egykezes gyakorlatok. Semmi kétkezes swing (a @40 még itthon figyel), szem előtt tartva a @32-es snatch célt. Szüneteket is hagytam az egyes gyakorlatok között, mivel egykezes gyakorlatok és aránylag nagy golyók, így fontos a végrehajtás minősége.

A farmert egyedül kezdtem, nagyon sz@rul ment: az első kör alig volt 8 méter, így is majd kiesett a bal kezemből.
Kellett valami motiváció: pont akkor húzódzkodott ott egy nagydarab ős badis, elkezdtem froclizni, hogy mit rángatja ott magát, egy igazi edzést nem tudna elvégezni, mert úgysem bírná el. Na ezen felszívta magát és felkapta, ment vele 15 méter. Akkor én is. Megint ő jött, nagyobbat ment, akkor én is. És így tovább, végül már majdnem körbementünk a termen. Az utolsó sorozatban még raktunk is rá 10-10kg-ot, és azzal is mentünk 15 métert.
Adrenalin az egekben: tök jó volt!
Így kell egy gyengének induló gyakorlatot felpörgetni!

Emlékszem, néhány hete 67,5kg-67,5kg-os párral alig bírtam menni pár lépést, esett ki a kezemből. Mondjuk rosszul is volt felpakolva. Most meg...

Holnap pihenőnap.

Nincsenek megjegyzések: