szerda, október 21, 2009

MP+C@P+Húzódzkodás


Reggel átvittem a @40-et is a terembe, úgyhogy famerrel melegítettem. (Csak egyszer kellett kezet cserélni, a másikban a bazi nagy táskám!)

  1. Bemelegítés

    I. rész: Nyomás és húzódzkodás erőre 2' pihenők

  2. MP + Húzódzkodás: 5x[(3-3)@40 + 3x(+@24)]
  3. Clean&Press + Húzódzkodás: 5x[(5-5)@32 + 5]

    II. rész: Erőállóképesség

  4. Tabata10 Swing: 10x(20/10)@40, "Ami a csövön kifér!"

    III. rész: Fogáserősség

  5. "Világ körül": (2-2 kör)x(2x15kg), (fél-fél kör)x(2x20kg), (1-1 kör)x(3x10kg), Atlas tárcsák

  6. 15' SMR
Már reggel rádöbbentem, hogy a hátamban, csuklyámban és a rombuszizmaim környékén iszonyatos izomláz telepedett meg. Tegnap még alig éreztem, de mára szépen kifejlődött. A Linda utóhatása... Így a tervezett Clean&Press kisebb golyóval történt, helyette a @40-nel "csak" MP-k voltak.

A Tabata 10 kör, mert úgy gondolom, hogy az 5 perces intenzív melónak ez jobban megfelel. Az a +2 kör az intenzitásba nem rombol bele nagyon, úgyhogy most már maradok a 10 körnél. Amúgy sem tudom, hogy a Tabata miért is pont 8 körből áll. Ellenben 10 felett már nem tudnék maximális erőbedobással melózni, mert már spórolnék, hogy maradjon erő a végére is. Hiszen a Tabata lényege, hogy "Mindent bele!"

A SMR iszonyatosan fájt, különösen kezdetben láttam csillagokat. Az izomláz végül is izomfájdalom. De brutális.

Holnap pihenőnap, vagy majd meglátom, mert október 23. pont péntekre esik és nem tudom, hogy a terem nyitva lesz-e.

Nincsenek megjegyzések: