vasárnap, október 25, 2009

Nyomások


Sajnos az uszodában kétnapos nemzetközi úszóverseny van, így a hétvégi úszásom elmaradt. (Még jó, hogy a helyi újságban olvastam szombat reggel, mert ha cuccal kiállítok és nem lehet úszni...)
Helyette nyomásos nap a Jagában:
  1. Bemelegítés

    I. rész: Nyomások erőre

  2. BUP: (5-5)@24, 3x(3-3)x(@24+2,5kg), 2x(2-1)@32
  3. Dupla BUP: 2x1x(@24+@24), csak próbaképpen
  4. Fekvenyomás + Köteles húzódzkodás (fogást variálva): 10x100kg, 3x3x120kg, köztük 4x5 húzódzkodás

    II. rész: Erőállóképesség

  5. 5 kör az alábbiakból, folyamatosan végrehajtva
      30mp Kétkezes swing @40 (kb. 20-22db) - 30mp pihenő
      30mp Snatch jobb @24 (15 ismétlés) - 30mp pihenő
      30mp Snatch bal @24 (15 ismétlés) 30mp pihenő

    Egyszerű gyakorlatok, könnyített intenzitás

    III. rész: Fogáserősség

  6. Tárcsás bicepsz: (3-3)x15kg, (5-5)x(10kg+5kg), (6-6)x10kg, Atlas tárcsák
  7. Tárcsaforgatás: (8-8)x20kg, (8-8)x20kg váltott kezes, (8-8)x25kg, Atlas tárcsák

  8. Nyújtás, fetrengés

A dupla BUP-ot az Adam gyereknél láttam, persze ő 2x@32-vel végezte. Ez már nemcsak erőt, de ügyességet, koncentrációt is kíván, mert egyszerre kell figyelni mindkét karra. Próbának szántam, két sikeres BUP volt és több sikeretelen BUC, mert vagy az egyik, vagy a másik golyó dőlt le felvétel után. Nehéz volt rávenni magam, hogy mindkét golyóra egyformán figyeljek.
Ráadásul nekem különböző színűek a @24-ek, ez kissé zavaró is: ha a balban volt az élénkpiros, akkor nem tudtam már egy rendes BUC-ig sem eljutni, át kellett cserélni a golyókat. Érdekes...

Az erőállóképesség rész most némileg könnyített: 30mp munka után mindig 30mp pihi következett, ezen belül variáltam a swinget a snatch-t. Ma ennyi volt bennem.

A fogáserősségnél a tárcsapörgetés még a 25kg-os tárcsával is kimondottan jól ment. Ezt a mostanában többet végzett @32-es snatcheknek tudom be. Van valami hasonlóság köztük.

Délután még egy órás kerékpározás volt a városban, hátam mögött Bazsival. Szép idő volt, kerültünk egyet. Nagyon sok az eladó panzió, vendégház, apartman. Gyönyörű, szép házak, nagy részük 5 éves sincs. Jövő héten veszek is egy lottót...

Nincsenek megjegyzések: