péntek, április 26, 2013

C&P és Traktorkerék

Ma duplagolyós C&P következett volna, de semmi kedvem nem volt itthon edzeni, amikor olyan frankó idő van. Így egy kinti edzést kerekítettem:
  1. Bemelegítés
  2. Clean@36: 3x(10-10), 1 perc pihikkel, ez még mindig a bemelegítés
  3. Clean&Press@36: 10-10, 9-9, 8-8, 7-7, 6-6, 5-5, 5-5, összesen 50-50, minden 2,5 percben kezdtem neki egy párnak
  4. Traktorkerék forgatás: 50 fordítás 16:30 alatt, ragasztással
  5. Clean@36: (10-10-10-10-10-10), letétel nélküli 60 ismétlés
  6. Nyújtások, lógások
Mivel jelenleg a kerék mellett csak egy @36-os golyóm van, így azt használtam a nyomásokhoz. Elég volt az is...
A forgatást majdnem abbahagytam, ugyanis még tegnap sikerült ez egyik ujjamba jócskán bevágni egy éles késsel, ami most a kerékforgatás során (mivel az ujjvégekre jelentős nyomás és préselés esik az emelés során) igenyösen elkezdett vérezni. Még a gumi oldala is vércsöppes volt. Kicsit filóztam hogy mi legyen, aztán vastagon beragasztottam leukoplaszttal. Egy ideig még biztos vérzett, de legalább már nem láttam :-) aztán elállt.
Így végigmelóztam az 50 fordítást. A végére ismét clean a kis @36-os golyómmal, hogy keretbe foglaljam a napot és lehetett ebédelni.

Holnap szombat. Sajnos a hétvégi úszás kimarad, mert két napos úszóverseny van, ami igaz, hogy véget ér vasárnap délután, de akkor meg tuti sokan lesznek. Helyette fűnyírás :-(

Nincsenek megjegyzések: