vasárnap, április 07, 2013

Uszoda extrával

Reggel meló, aztán késő délelőtt irány az uszoda. A nap sütött, bár sapka, sál, kesztyű, mert igen erős és hideg szél fújt, de legalább sütött. Így jöhetett a szokásos extra is:
  • Bemelegítő óriássorozatok, fellépkedés a munkasorozatokig az elemelésben
  • Szumó elemelés: 3x188kg, 3x200kg, 3(+2)x212kg, fogáselengedéssel
  • Szuperszett (szetten belül nincs pihenő): 5 sorozat, a körök közt 3-4 perc pihi
    1. Szumó elemelés: 10x140kg, a fogást közben nem engedtem el
      Tolódzkodás: 10, úgy is olyan ritkán szoktam
  • Lábemelés függeszkedve: 5x10, felhúzott térdekkel
  • 60' úszás: gyors és hát
  • 2 kör szauna tenyérdörzsikével
A szuperszettben most nagyobb pihenőkkel dolgoztam és az elemelés mellé egy kevesebb izomcsoportot megmozgató gyakorlatot tettem. Ami azért nagyon hasznos kis gyakorlat nyomásügyileg.

Az úszás nagyon jól esett, a víz is kellemes volt, sőt még szinte melegnek is éreztem. Úszásügyileg az elmúlt három hétvége kimaradt (meló, ünnep, stb.) nagyon itt volt már az ideje. Szaunával és tenyérdörzsikével zártam a mai mozgolódást.

Amúgy ismét elraktam a szánkót, már látni sem bírom.

Holnaptól lomtalanítás a városban: lépten-nyomon utánfutós, tetőcsomagtartós ladák, lépcsőház bejáratoknál strázsáló barna emberek. Biztos sokat szörföznek ők is...

Nincsenek megjegyzések: