kedd, április 16, 2013

Traktorkerék és MP

Amilyen szorosnak láttam még tegnap a mai napot, olyan laza lett a délelőtt. Így végre sort keríthettem az idei első kinti edzésre: előgurgattam a nagy kereket és kis tisztogatás, drótkefézés után mehetett a móka. Persze csak óvatosan, hiszen szinte pontosan fél éve forgattam utoljára.
Elvittem az egyik @36-os DD-s golyómat is (a másikat kölcsönadtam a feltörekvő nemzedék egy jeles képviselőjének), mert jól kiegészíti egymást a forgatás és a fej feletti nyomás:
  • Felvezető swingek, cleanek
  • Szuperszett (szetten belül nincs pihenő): 5 kör
    1. Traktorkerék: 10 fordítás
      MP: (5-5)x@36
  • Függeszkedés a hintaállványon: 3x(amennyi jólesik)
Minden 6 percben kezdtem neki, végigtoltam a forgatást, majd az MP-ket, a 6 percből megmaradt idő a pihenő. A 10 forgatás és az 5-5 MP összesen kb. átlagban 3 perc alatt volt meg, így minden körben a másik 3 percet pihentem.
Frankó volt: a forgatás ezzel a nagy kerékkel kemény dolog, pláne, hogy utána meg azonnal jöttek az MP-k.

Holnap szerda.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Hali! Ma pihent a 36@ de a kisebbikkel kipróbáltam a kézváltós módszert amit ajánlottál... elég pukkasztó majd rámegyek még a létrákra ezen a héten egyszer :)

Sanyi, az óvatos gyerek írta...

Csak okosan!