kedd, október 01, 2013

SK38 - Könnyű (kettlebell)

Ma bevittem pár golyót a terembe és mivel a cipelésben már úgy is lefőttem, így ott is maradtam egy kis golyózásra:
  1. Man Maker: 5x(minden 4 perc elején 5 ismétlés, a maradék idő pihi)x(@32-@32)
  2. Farmer + Snatch: 3 kör, minden 4 perc elején kezdtem neki, a maradék idő pihi
      farmerjárás 2x(16 méter)x(95kg-95kg)
      snatch (10-10)x@32

  3. Függeszkedés: 3x(normál)x(1 perc)
Az embert faragó részben az 5 ismétléshez kb. 2 perc kellett, így ugyanennyi maradt pihenni. Felépítése: renegát az egyik oldalra, fekvőtámasz, renegát a másik oldalra, fekvőtámasz, dupla c&p és kezdődik a kör elölről. Jó kis lihegtetős 18 perc volt.
Második gyakorlatként cipelgettem a teremben a koffereket (odakint hideg volt és én már eléggé izzadt voltam) majd 10-10 szakítás. Ehhez is kb. 2 perc kellett így itt is 2 perc maradt pihenni. Ebből csak 3 kört toltam és lehetett zuhanyozni.

Ma még szakmai tanácsot is adtam, már amennyire lehet engem hozzáértőnek tekinteni :-).
Az egyik ismerősöm szeretne használtan venni egy @24-es golyót és behozta a terembe, hogy én mit szólok a golyóhoz. Mintha házilag készítették volna, a füle tiszta hepe-hupa, vastagon bekenve zománcfestékkel. A fül és a golyótest nagyon közel van egymáshoz, azaz pár próba szakítás és nyomás után már éreztem is a csuklómat. (Ekkor pont a bemelegítés végén voltam).
A srácnak ráadásul még nagyobb a tenyere is mint nekem, így neki még jobban nyomja, még közelebb esik a fül a csukló bütykéhez. És mindezt 18.000 ft-ért. Még kétkezes swinget sem lehet normálisan végezni vele, mert nemhogy a kisujj nem fér, de már a gyűrűsujj sem, olyan keskeny a füle. Marad a farmer és az egykezes swing. Meg a gobblet guggolás. Vagyis ez egy sz@r golyó. Nagy tenyerű embernek @24-es méretnél az Elite golyónál nincs jobb.

Holnap szerda és jön a masszőr. Tiszta élvezet.

Nincsenek megjegyzések: