vasárnap, október 20, 2013

SK48 - (D) nap

Kissé felborult a heti edzésrendszerem (meg a jövő heti is), így ma uszoda helyett edzés következett. Olyan szép idő lett délutánra, hogy a golyós gyakorlatokat a terem udvarán végeztem és elég volt egy atléta is (meg persze nadrág):
  1. Golyós felvezetés: 15 perc - @32 illetve dupla @32

  2. Fekvenyomás: 5x90kg, 3x5x110kg, 2x8x80kg (a két utolsó sorozat kitartásos)
  3. Összetett gyakorlat: 3 kör, minden körnek 7 percenként kezdtem neki, körön belül kimért tempójú folyamatos végrehajtás, a maradék idő pihi
      dupla clean & press 5x(@32-@32), minden ismétlés a földről indul
      dupla clean 5x(@40-@40), minden ismétlés a földről indul
      renegát evezés 5x(5-5)x(@44-@44), itt eleve a földön vagyok :-)

  4. Snatch: 10x(percenként 12 ismétlés, a többi idő pihi)x@32, összesen 120 ismétlés 10 perc alatt
  5. Függeszkedés: normál (1 perc), törölközős (30 mp), egykezes (15 mp - 15 mp)
A bemelegítő golyózás után két erőrész. A fekvenyomásban kissé visszavettem, a kettlebelles erőrészben pedig a végrehajtásra minőségére koncentráltam. Az erőrészt egy hót kényelmes tempójú szakítás kupaccal zártam. Kicsit lógtam a végén és kész. Egy közepes naptól ennyi telik.

Holnap hétfő.

Nincsenek megjegyzések: