péntek, október 04, 2013

SK40 - Könnyű (vegyes)

Kora reggeli edzéske. A tegnapi nehéz napnak sok emléke nem maradt, mondjuk jókat ettem tegnap és sokat is tudtam aludni. No meg a nehéz nap sem azt jelenti már, hogy totál üssük ki a Sanyi gyereket :-)
  1. Fekvenyomás: 5x90kg, 5x105, 5x115kg, 5x120kg, 2x8x100kg (a két utolsó sorozat kitartásos)
  2. Duplagolyós(@32) összetett gyakorlat (Héron): 3 kör, minden 3 perc elején kezdtem neki, folyamatos végrehajtás, a maradék idő pihi - kb. 1,5 perc munka:
      3 fekvőtámasz a golyók fülén
      3-3 renegát evezés
      3 dupla clean
      3 dupla mp
      3 dupla clean
      3-3 renegát evezés
      3 fekvőtámasz a golyók fülén
  3. Farmer + Snatch: 3 kör, minden 3 perc elején kezdtem neki, folyamatos végrehajtás, a maradék idő pihi - kb. 2 perc munka
      farmerjárás 2x(16 méter)x(95kg-95kg)
      snatch (10-10)x@32
  4. Függeszkedés: 3x(normál)x(ameddig le nem estem)
A @32-es bemelegítésem után (most is belefért 15 percbe) fekvenyomás következett, majd két 9 perces összetett gyakorlatsor, a végére csüngés. Frankó kis edzés volt. A hétre visszatekintve nagyon jól döntöttem, hogy beköltöztem a terembe. Jó a légkör, jó vegyesen edzeni (golyók + súlyok) és nem függök az időjárástól.

Hétvégén pihenő.

Nincsenek megjegyzések: