hétfő, október 14, 2013

SK45 - (A) nap

Szinte nyár lett: szandál, póló, rövid gatya. Ma a munkasorozatokban végig a @44-et nyűttem: 
  1. Golyós felvezetés: 10 perc - @32, kihagytam a duplagolyós részt

  2. C&P: 2x(3-3)@40, 5x(1-2 létra)@44, szokatlan ez a szimpla golyós nyomás

  3. Snatch: 10x(minden percben 3-3)x@44, összesen 60 ismétlés, gyakorlás jelleg
  4. Swing: 10x(20 mp munka 10 mp pihi)x@44, összesen 130+ ismétlés: Mindent bele!

  5. Farmerjárás: 2x(35 méter)x(85kg-85kg), az udvaron kafferoztam, súlyt nem raktam rá
Ennyi, meg egy kis turmix. Maradok a normál adagoknál, mert egyszerűen nem vagyok éhes utána. No, meg így sokkal tovább is tart :-)
A nyomásoknál biztonsági menet. Mint azt már sokszor tapasztaltam, a dupla golyós nyomások nálam elnyomják a szimpla nyomásokat, ezért egy biztonsági mini létrakupacot mentem.
Egy 10 perces gyakorlás jellegű és egy 5 perces „Köpjük ki a tüdőnket!” rész következett: ballisztika a @44-es golyóval. A végén hirtelen felindulásból még felkaptam a tornácon lévő két koffert, elvittem az udvar végéig, majd miután sikerült megtalálni a tüdőmet, visszahoztam.

Holnap kedd.

Nincsenek megjegyzések: