csütörtök, október 10, 2013

SK43 - (C) nap

Sikerült megúszni a calici vírust. Mondjuk két napig Domestosos törlőkendővel mászkáltam a lakásban, Réka pedig rokonnál aludt. Elég durva ez a vírus, láttam Bazsinál és Bettinél...

Ma a (C) nap következett:
  1. Golyós felvezetés: 15 perc - @32 illetve dupla @32

  2. Dupla C&P létra: (5-5-5)x(@40-@40), mind földről indul, összesen 45 ismétlés
  3. Szumó elemelés rúddal: 5x120kg, 5x160kg, 5x180kg, 5x205kg, 2x10x170kg

  4. Lábemelés függeszkedve: 3x15
A létrákban ismét három teljes 5-ös létra, ez egyes létrákon belül minden ismétlésnek 15 mp-ben kezdtem neki. Piszok jó érzés ilyen intenzíven, nagy golyókkal végigdolgozni ezt a részt!
A második gyakorlat a szokásos elemelés, most 205 kg-ig lépkedtem fel 5 ismétlésekkel. Mivel az elemelés a golyós C&P létrák után van, hamar lehet felfelé lépkedni, nem kell külön rámelegíteni.
Amúgy ma adtam a megszokásból emelésnek: a teremben vannak 50 kg-os tárcsák, ezekből is tettem fel kettőt. Nagyon érdekes volt, amikor az agyam látta, hogy alig van rajta valami, miközben az izmaim érezték, hogy ahhoz képest, amennyi rajta van látványilag, rohadt nehéz a rúd. :-)

Nagyon jó kis edzéske volt!

Holnap péntek.

Nincsenek megjegyzések: