péntek, október 25, 2013

SK51 - (C) nap

Eljött a heti nehéz nap. Ismét gyönyörű idő, így megint minden golyós gyakorlatot az udvaron végeztem. Bent meg nyomultak a színes egyéniségek :-)
  1. Golyós felvezetés: 15 perc - @32 illetve dupla @32

  2. Dupla C&P létra: (6-6)x(@40-@40) mind földről indul, összesen 42 ismétlés
  3. Szumó elemelés rúddal: 5x120kg, 5x160kg, 5x190kg, 5x210kg, 2x10x180kg

  4. "Világ körül": 2x(1 kör oda + 1 kör vissza)x(2x20kg)
  5. Lábemelés függeszkedésben: 3x5
A létrák ma elég koncentrálósak lettek, a szerdai Man Maker forgácsai még bennem voltak :-).
Az elemelésben a csúcssorozat maradt, de a mennyiségi részt adó két sorozatban ismét emeltem 5 kg-ot. Jó kis munkás lett.

A termi készletem. A biztonság kedvéért leláncoltam. Bár igaz nem sokat ér, ha valaki el akarja vinni, de legalább kell hozzá szerszám. Meg nem próbálgatják őket, még kiderülne, hogy gyengék. Vagy ami még rosszabb: hogy én vagyok a gyenge :-)


Hétvégén pihi. Az uszoda ismét kimarad, mert kétnapos úszóversenyt rendeznek.

Nincsenek megjegyzések: