péntek, szeptember 05, 2014

Tarka ősz 01.

A mai edzés helyszíne a Herkules Gym volt. Igaz hogy az RB-ben van egyelőre törzshelyem, de úgy éreztem, kell egy kis levegőváltozás. Így ma ott mozgolódtam:
  • Állva nyomás rúddal + Húzódzkodás saját testsúllyal: 8x(3-3)
  • Ferde pados nyomás kézisúlyzókkal + Döntött törzsű evezés rúddal: 6x(10-10)
  • Koffercipelés + Szakítás kézisúlyzóval: 3x(4 tornáchossz + 20-20)
  • Világ körül gyakorlat 2 tárcsát összefogva: 2x(1-1 kör)
Jó kis mozgás volt. Az első két szuperszett során a súlyzós gyakorlatokban emelkedő terhelés után három munkasorozat volt. A koffercipelés a szakítással egyberakva igencsak lihegtetősre sikeredett, pedig csak a 75-75 kg-os kofferpárost cipelgettem és a 30kg-os kézisúlyzót hajigáltam a fejem fölé. Ez utóbbinál volt hogy 10-10-10-10-es bontásban de volt olyan is, hogy minden ismétlés után földön kart cseréltem. Ez sokkal tüdősebb. Bizony, már két pár koffer van, a 85-85 kg-os páros mellett van ez a 75-75 kg-os is. Ez ma nekem bőven elég volt, mondjuk egy szuszra cipeltem a 4 hosszokat, ami 4x16 = 64 méter.

Holnap szombat és tujaültetés. 20 földlabdás smaragdtuját ültetek sövénynek. Jó kis meló lesz, lehet vasárnapra is átnyúlik, ugyanis ültetőárkot kell ásnom.

Nincsenek megjegyzések: