szerda, szeptember 17, 2014

Mennyiségi és snatch

Ma a két célgyakorlatban mennyiségi edzést tartottam, tekintve a tegnapi nyögvenyelős erőlködést. Aztán kíváncsiságból felmértem az 5 perces szakításomat a @36-os golyóval:
  • BUP @32 + Húzódzkodás 15kg: 3-3, 5-5, 7-5, 9(!)-5, 7-5, 5-5, 3-3
  • Szegtörés: 220x7, 180x6
  • Snatch @36: 5 perc, kézcserékkel, letevéssel 102 db
A BUP-ot piramis sorozatokban nyomtam, a csúcson szépen sikerült ballal-jobbal 9-9. A húzódzkodást vele párban végeztem, de ott maradtam az 5 ismétléseknél. Így összesen 39-39 BUP és 31 húzódzkodás volt a munkarészben.
A szegtörés után (úgy hajlottak szegények a markomban, mint Uri Geller kanalai a kamu dörzsölés közben) hirtelen felindulásból felmértem az 5 perces @36-os szakítást. Többször leraktam pár pillanatra, mert folyt a tenyerembe a lé az alkaromról (nem vittem a kis teniszes csuklószorítóimat, amik frankón szívják az izzadságot), illetve többször kezet is cseréltem. 102 ismétlés sikerült és bizony nagyon meglihegősödtem benne. Sőt, majd kiköptem a tüdőmet.
Elég is volt ennyi máról.

Holnap csütörtök és pihinap.

2 megjegyzés:

Flóra írta...

Sanyi Gyerek!

Gratulálok, elképesztő. :) Hajrá!

Üdvözöl,

- Zsolti

Sanyi, a magának való gyerek írta...

Hali!

Mihez is? Gondolom a szakításra érted. Szerintem nem egy nagy durranás: nem szabad elfelejteni, hogy pár kg-mal 100 kg felett vagyok. Majd ha húzódzkodásban ismét tudok a @48-cal egyet, na azt már ki lehet rakni a kirakatba. Úgy hogy hajrá!
Amúgy a balos 9-es BUP-nak jobban örültem :-)