péntek, szeptember 12, 2014

Tarka ősz 03.

A 2. edzésem a Herkulesben:
  • Állva nyomás rúddal(75) + Húzódzkodás saját testsúllyal: 5x(3-5)
  • Ferde pados nyomás kézisúlyzókkal(36) + Döntött törzsű evezés rúddal(120): 3x(10-10)
  • Koffercipelés(75) + Szakítás kézisúlyzóval(30): 3x(4 tornáchossz + 20-20)
  • Világ körül gyakorlat 2 tárcsát(20) összefogva: 2x(1-1 kör)
Hát bizony elfáradtam. Az első szuperszettben 3 felvezető sorozat után 5 munkasorozatot végeztem. A húzódzkodásokban végig 5 ismétléseket húztam, sikerült négyféle fogást kialakítani. Kell a változatosság.
A tömegelő részben két felvezető sorozat után 3 munkasorozat volt. Edzés végén a farmer és a szakítás együtt nagyon lihegtetősre sikeredett, oda is tettem magam benne rendesen. A szakításnál az első sorozatban minden ismétlés után kezet cseréltem, a második sorozatban 10-10 volt kézcserés, a többit egy-egy oldalon toltam le, a harmadik sorozatban pedig már nem volt kézcsere. A kézcserés sokkal nehezebb, mint egy lendülettel elvégezni az egészet.
A legvégén egy kis fogáserő. Ezt előrébb fogom rakni, mert ekkorra már nem maradt erő a kezemben.

Holnap szombat.

Nincsenek megjegyzések: