szerda, szeptember 10, 2014

Tarka ősz 02.

A 4 napos tujaprogram után ma kimerészkedtem edzeni. Itt az ideje, hogy változtassak az eddigi könnyű erő programon. Elértem a 42 edzésnapot benne, érzem, hogy kissé kifulladt.
Visszanézve az edzéseimet, határozottan látszik, hogy a 2-2 ismétléses @40-es BUP-on nem tudok tovább lépni. Mondjuk ezzel is elégedett vagyok, hiszen most már ballal is tudok 2 ismétlést, amit eddig nem tudtam (rezgős dupla volt a @36-os golyóval a régebben elért legjobb eredményem). A húzódzkodás meg stabilan lehorgonyzott 36 kg-nál és nem mozdul onnan.
Ezért egyrészt az eddigi monoton BUP nyomások helyett többféle nyomás gyakorlatot fogok alkalmazni, körbeedzem kicsit a célterületet. Ezt szolgálja a heti egy alkalmas Herkulesben végzett edzés is. A húzódzkodásban pedig felfuttatom a köteles húzódzkodást, sokféle kötélállásban illetve be szeretnék csúszni 100 kg alá testsúlyügyileg. Jelenleg 103-104 kg körül vagyok.
A könnyű erő alapvetően marad: 1-2 erőgyakorlattal kezdek, gyakorlatonként 10 körüli összismétléssel. Majd - az eddigiekhez hasonlóan - egy szuperszettes kiegészítő rész következik, aztán fogáserősség és lihegtetős gyakorlat. Sok újdonság nincs benne, no meg nem is bonyolult: sokat nem kellett agyalni rajta :-)

Így mai edzés:
  • Dupla MP létra @40: 2x(3-3)
  • Húzódzkodás létra 25kg: 2x(3-3)
  • Dupla Clean @36 (mind földről) + Köteles húzódzkodás: 5x(5 + 5)
  • Wrist Roller@36: 2x(befelé-kifelé)
  • Snatch@24: 50-50
Ennyi, meg egy turmix.

Holnap csütörtök.

Nincsenek megjegyzések: