hétfő, szeptember 22, 2014

Tarka ősz 08.

Mennyiségi edzés a @36-os golyóval:
  • Dupla MP@36 létra + Köteles húzódzkodás létra: 3x(5-5), összesen 45 nyomás és 45 húzonc
  • Ferde pados nyomás kézisúlyzókkal + Evezés kézisúlyzóval: 3x(10-10)
  • Wrist Roller@36: 2x(befelé-kifelé)
  • Snatch@36: 10x(minden percben 10 ismétlés, a maradék idő pihi)
A létráknál végig a tornateremben melóztam. Három 5-ös létrát toltam és húztam. A TRX felfüggesztésére a plafonon végighúzódik egy vascső, erre raktam a kötelet. A húzoncoknál minden létrában más volt a mozdulat: létránként egyre nagyobb távolságot állítottam be a kötél két vége között. A három létra 3x10 perc meló.
A gyúrós részben most csak három felmenő terhelésű sorozatot végeztem, nyomásban a 38 kg-os párig, evezésben 120 kg-ig lépkedtem fel. Kicsit tekergettem a lapátnyelet, majd egy kényelmes tempójú szakítással zártam a mai mozgolódást (ami azért elég lihegtetősre sikerült, tekintve, hogy a létrák már adták az ívet).
Jó volt! Egy sült csirkével és egy halom zöldséggel nyugtáztam.

Holnap kedd.

Nincsenek megjegyzések: