péntek, szeptember 26, 2014

Herkules

Eljött a péntek, így irány a Herkules:
  • Ferde pados nyomás kézisúlyzókkal + Döntött törzsű evezés rúddal: 3x(10 + 10)
  • Állva nyomás kézisúlyzókkal + Húzódzkodás saját testsúllyal: 3x(10 + 5)
  • Egykezes emelés vastag fogantyúval: 3x(3-3)
  • Koffercipelés + Szakítás kézisúlyzóval: 3x( 2x50 méter + 10-10)
  • Világ körül gyakorlat 2 tárcsát összefogva: 2x(1 kör balra és 1 kör jobbra)
Ma a ferdepados nyomásokkal kezdtem párban az evezéssel, aztán jött a függőleges nyomás, de rúd helyett kézisúlyzókat használtam.
Találtam a teremben egy olyan fogantyút, mint a Rolling Thunder, de ez egyrészt fix, azaz nem forog a tengelye körül, másrészt nem is sima, hanem frankó recés felületű. Azaz tapad rajta az ember tenyere. Aránylag könnyedén lehet akár 100 kg-ot is emelni karonként: ezzel a súllyal emelgettem 3x(3-3) ismétlést. Így inkább felhúzás jellegű, mintsem a fogást csesztető. Valamelyik erőemelő srácé lehet.
E kis kitérő után jött a farmer a szakítással. Most is hozta a maga kis tüdőszaggatós hatását. Sőt.
Fogáserősítéssel zártam.

Holnap szombat.

Nincsenek megjegyzések: