csütörtök, április 09, 2015

Csütörtöki 20 perc

Kora reggeli edzés:
  • Duplagolyós gyakorlás @36-@36: 5 kör az alábbiakból, minden részsorozatnak percenként kezdtem neki, a maradék idő pihi, 20 perc alatt 40 dupla clean, 15 dupla mp, 15 see-saw press
    • 4 dupla clean
    • 3 dupla military press
    • 4 dupla clean
    • 3 see-saw press
  • Ferdepados nyomás kézisúlyzókkal + RT-s egykezes evezés @40: 6-6 ismétlések - nyomásnál 24kg, 28kg, 32kg, 36kg, 40kg, 40kg, 40kg, az evezés végig fix; összesen 7 sorozat, 42-42 nyomás, 60-60 evezés, pihenő alig
  • RT-s farmer @40-@40 + Húzódzkodás: 3x(2 hossz az edzőteremben + 3)
A 20 perces gyakorlásban ismét a @36-os golyópárt nyűttem, csak picit emeltem néhány ismétlésszámon. Volt néhány 4 ismétléses nyomás is (mp illetve see-saw press) de nem erőltettem. A könnyed 3 ismétlés fontosabb. A standszezonra felkészítő gyakorlatpárnál is eltértem a szokásostól, kevesebb sorozat volt, de több a termi legnagyobb párral.
Levezetésként egy kis Rolling Thunderre kötött farmer és próbából beiktattam a cipelések közé 3x3 húzódzkodást, csak saját testsúllyal. A húzoncokat február vége óta hanyagoltam, mert a bal hátsó vállnál kellemetlen húzó érzést tapasztaltam. Az eltelt 5-6 hétben egyáltalán nem húzódzkodtam, ma próbáltam először rá. Nem éreztem semmit a problémás területen, úgyhogy óvatosan elkezdem. Természetesen alacsony ismétlésszámmal és csak saját testsúllyal.

Holnap péntek és pihinap.

Nincsenek megjegyzések: