vasárnap, április 26, 2015

Lábujjas 9. + kerti munka

Kora reggeli edzés, a tegnapi kimaradt részt pótoltam:
  • Ferdepados nyomás kézisúlyzókkal + Vastag rudas evezés: 4 felvezető sorozat, majd három sorozatban 10x(40kg-40kg) + 10x100kg, kis pihikkel
  • Snatch @32: 10x(minden másfél percben 15 ismétlés), kényelmes 150 ismétlés 15 perc alatt
  • Gyógytorna: 60 perc (általános nyújtás)
  • Szauna: 1 kör
Ennyi. A mennyiségi résszel kezdtem, majd egy 15 perces kis szakítás rész következett. De most a @32-es golyóval (tegnap @24 volt) és csak 15 ismétlésekkel sorozatonként (tegnap 20 volt). Kellemesen átmelegített, nem kellett a nyújtásórán dideregni :-) Amúgy sem szoktam, mert a gyógytornász nénike kemény, mint a kő...
Egy kör szaunával zártam, mert sietni kellett melózni. Meló után hatalmas ebéd, ahol sikerült betömni egy nagy csomó libamájat párolt spárgával, húsos palacsintával és bográcsos slambuccal.
Ebéd után az idei év első fűnyírása:
  • Fűnyírás: szinte pontosan 3 óra alatt lett meg
Azért a vége felé már igenyösen sántikáltam, fájdogált a lábujjam. De ha most nem vágom le a gyepet, egy hét múlva már nagy kínszenvedés lett volna a kis 900 W-os fűnyíróval. Így is nyögdécselt már a magas fűtől, én meg a lábujjamtól.
Asszem ennyi mozgás után megérdemlem az ágyam.

Holnap hétfő.

Nincsenek megjegyzések: