kedd, április 07, 2015

Keddi lefárasztó

Délelőtt meló, délután családi ügyek intézése. Edzeni csak késő este jutottam ki:
  • Duplagolyós gyakorlás @36-@36: 5 kör az alábbiakból, minden három ismétlésnek percenként kezdtem neki, a maradék idő pihi, összesen 20 perces meló
    • 3 dupla clean
    • 3 dupla mp
    • 3 dupla clean
    • 3 fűrészelős nyomás
  • Vastag rúd > Döntött törzsű evezés + Felhúzás: 5+5 ismétlések letétel nélkül - 50kg, 60kg, 70kg, 80kg, 90kg, 100kg, 100kg, 100kg, 90kg, 80kg, 70kg, 60kg, 50kg
  • Koffercipelés 2x80kg: 10x14m, 7:30 alatt
  • Szauna: 1 kör
A duplagolyós melóban ma két @36-os golyóval melóztam, de visszavettem a szokásos hat ismétlésről mindössze háromra. Szépen végigtoltam az adagokat, összesen 15 mp, 15 see-saw press és 30 dupla clean jött össze 20 perc alatt.
Második gyakorlat a vastagrudas szuperszett volt, ez még mindig nagyon kemény. De már majdnem végig tudtam tartani a sorozatonkénti 5+5 ismétlést. Levezetésként 10 hossz farmer, most 7:30 alatt lett meg dolog. Egy kört izzadtam még a szaunában és lehetett hazajönni. Aludni.

Holnap szerda és melóhegy.

2 megjegyzés:

Flóra írta...

Szia Sanyi gyerek!

Itt mondom el, hogy jó a pólód. :) Köszi a videót, gyakrabban is filmezhetnél. Ez szép munkás volt, ez a szegtörés.

Vasárnap én is egy egész edzésnapot szenteltem az apolló (axle) rúdnak, ott így becézik a vastag rudat. Volt evezés, felhúzás és bicepsz is, szokásos és fordított fogásban. Eléggé megcibálta az alkaromat, szóval rendszeresítem.

Üdvözöl,

- Zsolti

Sanyi, a variáló gyerek írta...

Hali!

A rokonságtól kaptam a pólót ajándékba. Van vagy 10 féle még, az edzéseken szoktam viselni őket.

Minden edzésen lesz hosszabb-rövidebb gyakorlatsor a vastag rúddal, jó darabig. Amit tudok, lecserélek rá. Fogok rendelni a Tacticalból olyan Fat Gripz-et is, de egyelőre a 6x6x6-os versenykocka elvitte a havi szinten hobbira szánt pénzt :-) Kíváncsi vagyok lesz-e valami hatása. Mármint a vastag rúdnak. Mondjuk már is van, hiszen nem kell akkora súlyokkal melózni :-)