szerda, április 01, 2015

Szerdai duplások

Kora reggeli edzés:
  • Duplagolyós gyakorlás @32-@32: 5 kör az alábbiakból, minden hat ismétlésnek percenként kezdtem neki, a maradék idő pihi, 20 perc alatt 60 dupla clean, 30 dupla mp, 30 see-saw press
    • 6 dupla clean
    • 6 dupla military press
    • 6 dupla clean
    • 6 see-saw press
  • Szegtörés: 7x200, 7x220
  • Ferdepados nyomás kézisúlyzókkal + Egykezes evezés: 6-6 ismétlések, nyomásban a 22 kg-os pártól a 40 kg-os párig lépkedtem fel 2 kg-os lépésekben, az evezés végig a 40 kg-os súlyzóval volt; összesen 10 sorozat, 60-60 nyomás, 60-60 evezés, pihenő alig
  • Koffercipelés vastag rúd 2x50kg: 10x14m
  • Szauna: 1 kör
A 20 perces - jelenleg 6 ismétléses - duplagolyós gyakorlás most először volt nyomásos edzésnap után. Fogós ám így, mert eddig pihinap előzte meg. Ennek ellenére nagyon jól sikerült teljesíteni az adagokat, bár 7 már a vége felé nemigen ment volna, főleg a dupla mp-ben.
Szegtörés következett, majd egy kis gyúrás a látványizmokra. Itt kicsit rövidítettem a programon, mert eddig a 20 kg-os pártól kezdtem a nyomásokat, ma a 22 kg-os volt az indító. Így pont 10 sorozat, amíg felérek a legnagyobb párig, 60-60 nyomással és 60-60 evezéssel.
A farmer a kiskofferekkel volt, csak most nem a fogóknál vittem, hanem a fogókat a padló felé fordítottam és magát a rudat fogtam meg. Óvatosságból 2x50 kg-ra pakoltam őket. Sokkal nehezebb így vinni, hiszen egyrészt vastag a rúd (kb. mint egy Rolling Thunder), másrészt nem mindig sikerült pont középen ráfogni, ezért nem volt minden menetnél egyensúlyban, azaz vagy előre, vagy hátra billent. Következőleg emelek rajta 5 vagy 10 kg-ot. Időt nem néztem, de következőleg fogok.
Egy kör szaunával zártam a mai napot.

Holnap csütörtök és egy jó kis családi program (remélhetőleg).

Nincsenek megjegyzések: