vasárnap, április 05, 2015

Húsvéti szegtörés

Edzés ebéd előtt, hogy legyen helye a sok kajának:
  • Duplagolyós gyakorlás @32-@32: 5 kör az alábbiakból, minden hat ismétlésnek percenként kezdtem neki, a maradék idő pihi, 20 perc alatt 60 dupla clean, 30 dupla mp, 30 see-saw press
    • 6 dupla clean
    • 6 dupla military press
    • 6 dupla clean
    • 6 see-saw press
  • Szegtörés: 7x220, 7x200, ez utóbbit fel is vettem videóra
  • Ferdepados nyomás kézisúlyzókkal + RT-s egykezes evezés @40: 6-6 ismétlések, nyomásban a 22 kg-os pártól a 40 kg-os párig lépkedtem fel 2 kg-os lépésekben, az evezés végig fix; összesen 10 sorozat, 60-60 nyomás, 60-60 evezés, pihenő alig
A 20 perces gyakorlás után (frankón letoltam most is, pedig tegnap C&P létrák voltak) szegtörés. Bemelegítésnek egy 220-ast nyomorgattam, majd jött a 200 mm hosszú, 7 mm átmérőjű. Az egyik edzőtárs segítségével sikerült fel is venni:



A mostanság megszeretett kedvenc strandgyakorlatommal fejeztem be a mai mozgolódást. Annyit nehezítettem rajta, hogy az egykezes evezés az eddigi 40 kg-os súlyzó helyett most egy Rolling Thunder-re kötött @40-es golyóval történt minden nyomásos sorozat után, hogy ma is legyen egy kis vastagrudas meló.

Szauna nem volt, mert a rokonság már az asztalnál ült: sietnem kellett, hogy én is kivehessem a részem a „Zabáljuk magunkat torkig!” össznépi játékból.
Sikerült. :-)

Holnap hétfő.

Nincsenek megjegyzések: