szombat, április 04, 2015

Szombati létrák

Ma jutottam ki edzeni:
  • C&P létra @44: (5-5), összesen 30-30 felvétel és nyomás
  • Vastag rúd > Döntött törzsű evezés + Felhúzás: 5+5 ismétlések letétel nélkül - 50kg, 60kg, 70kg, 80kg, 90kg, 100kg, 100kg, 100kg, 90kg, 80kg, 70kg, 60kg, 50kg
  • Snatch @24: 10x(20 ismétlés minden perc elején, a maradék idő pihi), összesen 200 ismétlés
Ennyi. A létrák után az egyik kiskofferrel melóztam. A fogót a padló felé fordítva előáll egy rövid, igen vastag rúd. Ezzel vittem végig a szokásos döntött törzsű evezés + felhúzás szuperszettet. Az egyes sorozatok között maximum 10-30 mp-t pihentem (sokszor csak annyit, amíg cseréltem a tárcsákat). Normál rúd esetén ennél a gyakorlatnál 140 kg-ig szoktam fellépkedni, a vastag rúd esetén bizony elég volt 100 kg-mal elvégezni az 5+5 ismétlést. Volt több olyan sorozat is, hogy a felhúzás közben le kellett rakni és újrafogni.
A levezetés szakítás volt a kis fekete golyóval. Minden perc elején kezdtem neki, olyan 5-10 mp pihenőm maradt percenként.
A szaunát kihagytam, nem értem rá maradni.

Holnap vasárnap, a gyógytorna elmarad, mert a nyújtós néni elutazott.

Nincsenek megjegyzések: