kedd, április 28, 2015

Lábujjas 10.

Késő délelőtti edzéske:
  • MP ülve @36 + Húzódzkodás 20kg: 3x(5-5 + 3)
  • Padlónyomás @40 + Vastag rudas egykezes evezés 50kg: 3x(10-10 + 10-10)
  • Snatch @24: 10x(minden másfél percben 20 ismétlés), kényelmes 200 ismétlés 15 perc alatt
  • Szauna: 1 kör
Ennyi. Az erőrészben szépen kitologattam a 3x(5-5) ismétlést ülve a @36-os golyóval. Mellette nagy súlyú húzoncok. A mennyiségi részben a padlónyomás mellé egykezes evezést raktam be vastag rúddal. Egyrészt a teremben a legnagyobb egykezes súlyzópár a 40kg-os, másrészt az alapelv mostanság a vastag rúd, így a vastag rudat fogtam meg középen és kineveztem egykezes súlyzónak. Ezt lehet aztán 60-70 kg-is feltologatni :-) Jó vétel volt ez a kiskoffer, egyre több felhasználási módjára jövök rá.
Egy kényelmes szakításkupaccal zártam és persze egy kör a szaunával.

Holnap szerda.

Nincsenek megjegyzések: