szerda, április 29, 2015

Lábujjas 11.

Késő délelőtti edzés:
  • MP ülve @32 + Köteles húzódzkodás szűk fogásban: 3x(5-5 + 5)
  • Ferdepados nyomás kézisúlyzókkal + Invertált evezés: 4 felvezető sorozat, majd három sorozatban 10x(40kg-40kg) + minden nyomás sorozat után 10 invertált evezés
  • Szegtörés: 7x230, majd összeszartam magam, úgyhogy ennyi elég is volt :-)
  • Swing @48: 10x(minden percben 10 ismétlés), mintaszerű 100 ismétlés 10 perc alatt
  • Egylábas guggolás bordásfalnál: 8-8, 7-7, 6-6, 5-5, 4-4, 3-3, 2-2, 1-1, folyamatos végrehajtás
  • Szauna: 2 kör
Ennyi. Egy kis nyomás gyakorlás köteles húzódzkodással fűszerezve, majd egy mennyiségi rész. Jön a nyár, kellenek a póló alá a dudorok :-)
A szegtörést a nyomások utánra raktam be, na ezt nem kellett volna, mert semmi erőm nem volt tartalékban erre a célra. Nyögvenyelősen eltörtem a bemelegítő szeget, aztán itt abba is hagytam. Ez nem szegek gyásznapja volt, megmenekültek :-)
Kipróbáltam már a swinget, hogy mennyire cseszteti a lábujjam. Biztonsági 10 ismétléseket hajtottam végre percenként, nem törekedtem mennyiségre, cél a robbanékony lendítés. A lábujjam szépen bírta, nem könyörgött. Egy gyógytornász gyakorlattal zártam, majd szauna.

Holnap csütörtök.

Nincsenek megjegyzések: