péntek, november 06, 2015

Gyógytorna 45.

A mai mozgolódás. Kicsit edzettem is:
  • Snatch@24: 4x30, letétel nélkül
  • Nyomkodások:
    • bal: MP@24 5 ismétlés - jobb: Pincérnyomás@24 5 ismétlés
    • bal: MP@32 5 ismétlés - jobb: Pincérnyomás@24 8 ismétlés
    • bal: MP@36 5 ismétlés - jobb: Pincérnyomás@24 10 ismétlés
    • bal: MP@40 5 ismétlés - jobb: Pincérnyomás@24 10 ismétlés
    • bal: MP@36 5 ismétlés - jobb: Pincérnyomás@24 8 ismétlés
    • bal: MP@32 5 ismétlés - jobb: Pincérnyomás@24 5 ismétlés
  • Felhúzás: 10x60kg, 5x100kg, 5x130kg, 5x150kg, 5x170kg, 5x190kg
  • Swing@48: 10x10
  • Gyógytorna: 60 perc
Ennyike. A jobb vállban még erősen érződik a bicepsz hosszú fejének eredése, ezért csak pincérnyomást végeztem, de azt is csak a @24-es golyóval. Ekkor ugyanis nincs szükség a kar emelésére, hiszen már eleve emelt helyzetből indul a nyomás. Ballal közben fellépkedtem @40-ig normál katonai nyomással. Két hétbe telt, amíg a masszőrrel eljutottunk oda, hogy végleg be lehetett határolni az egész gócpont kiindulását.
Egy kis felhúzás követte, most 190 kg volt a vége. Erőteljes és robbanékony lendítésekkel fejeztem be az edzésrészt. A gyógytornát ismét egyedül végeztem, de most csak három általános nyújtógyakorlat volt és egy kis erősítés. Meg persze hengerezés.
A gyógytornász nénike hétvégén oktatáson vesz részt, ahol egy új fajta hengerezési technikát sajátít el. Kíváncsi vagyok rá, mert fingom nincs, hogy hogyan lehet másképp hengerezni, mint ahogy eddig végeztem. Elég fájdalmas ez így is, nem tudom, hogy lehet még ezt fokozni. Biztos szögekkel kivert hengerrel :-)

Más.
Tegnap reggel a terembe érkezve egy nagydarab srác kettlebell edzést tartott három vendégnek. Iszonyat gáz módon végezték a swingeket és a clean&press gyakorlatot. Meg az összes saját testsúlyost. Az oktató meg csak helyeselt. Amúgy ő borzasztó darabosan mozgott, úgy nézett ki mint egy betontömb. De szigorú körszakáll, feszes, fekete izompóló, ahogy az kell. Biztos nem szoboszlói, mert azért egy ekkora emberre már csak emlékeznék. Ránézésre nagyon erősnek nézett ki, de hogy azokból az izmokból mit tud aktivizálni, azt nem tudom, mert lehet csak testépítős izmok. Bár inkább erőemelőnek nézem, semmint testépítőnek vagy pláne kettlebelles oktatónak. Szerintem ő maga sem tud elvégezni helyesen egyetlen golyós gyakorlatot sem. A karját tuti nem tudja egyenesen a feje fölé emelni.
Következőleg kedden tart edzést reggel, ekkor bizony beszélek is vele, hogy vagy tanítsa meg rendesen a golyós gyakorlatokat, vagy a @12-nél nagyobbat ne adjon az emberkék kezébe. Kíváncsi vagyok, hogy mi lesz a reakciója, mert nagyon magabiztosan adta elő a hülyeséget. Én meg szeretek belekötni mindenkibe :-)))
Vagy nagy verés lesz, vagy a terembe három vendéggel kevesebben fognak járni...

Holnap szombat.

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Engemet is érdekel hogyan lehet még másképp hengerezni.

2005/2006 valamelyik kora nyári reggelén kezdtem el bellezni egy locsolókannával..... Látni hova jutott a bellezés.... De azért vannak pozitív példák is.

Bajzáth

Névtelen írta...

Évek óta olvasom a dolgaid. Sosem voltam kommentelő tipus de a keddre kíváncsi vagyok. :)

Névtelen írta...

Majd beszámolok.