péntek, november 27, 2015

Pénteki meló és Gyógytorna 50.

Kora délutáni wellness:
  • Snatch@24: 80-80, letétel nélkül, összesen 160 egy kézcserével
  • Pincérnyomás @32: 5x(3-3), minden három percben ugrottam neki
  • Felhúzás: 10x60kg, 10x100kg, 10x130kg, 3x10x160kg
  • Wrist Roller@40: 2x(kifelé-befelé)
  • Swing@40: 5x(minden percben 20 ismétlés, a többi idő pihi), összesen 100 öt perc alatt
  • Függeszkedés: 2 perc
  • Hengerezés, nyújtás: 30 perc
  • Gyógytorna: bő 45 perc megbeszélés
  • Szauna: 1 hosszú kör
Ennyike. A jobb alkarom nagyon kikészült a 80 szakítás alatt, a fene se érti, a bal simán kibírta a maga 80 ismétlését. Lehet a tegnapi tépések még benne voltak, mert ott a jobb oldal nagyobb terhelést kap.
A pincérnyomás során rámerészkedtem jobb karral is a @32-es golyóra és szépen kitoltam belőle az 5x3 ismétlést. Ballal szolidaritásból ugyanennyiket nyomkodtam. Már vagy 6 hete tart ez a visszafogott edzés a jobb karral, talán most kezd visszatérni bele az erő. A 6 hét alatt szigorúan maradtam a jobb karral @24-es golyónál, ma vettem elő először a @32-es golyót.
A felhúzásnál ma 10 ismétlésekkel nyomultam. Egy kis fogáserő, majd nagyobb adagokban swing következett.
A hengerezés után megérkezett a nénike és átbeszéltük a mostantól önállóan végzendő programot. Készített egy teljes edzésnapot igénylő edzéstervet illetve felidéztük azokat a nyújtásokat, amiket az edzések végén kell majd elvégeznem (eddig is végeztem, de bizony nem ártott átnézni őket). Ez jó 3/4 órát eltartott, aztán bemenekültem a sok okosság elől a szaunába. Ebből tényleg hosszú kör lett: bő 25 perc. Lassan indulhatnék a finnek szaunabajnokságán is, annyira bírom :-)

Holnap szombat.

Nincsenek megjegyzések: