hétfő, november 23, 2015

Hétfői edzéske

Az elmúlt napok melóval és tespedéssel teltek. Nem volt sok szabadidőm, amikor meg adódott, akkor pedig tespedtem :-) Ilyen is kell. Ma ellenben kióvatoskodtam edzeni:
  • Snatch@24: 50-50-50-50, letétel nélkül, összesen 200 ismétlés három kézcserével, bő 8 perc alatt
  • Pincérnyomás @24: 5-5, 6-6, 7-7, 8-8, 9-9, 10-10, minimális pihikkel
  • Felhúzás széles fogással: 5x60kg, 5x90kg, 5x120kg, 5x140kg, 5x160kg, 5x180kg
  • Wrist Roller@40: 2x(kifelé-befelé)
  • Swing @48: 5x10 minden fél percben kezdtem neki
  • Hengerezés, nyújtás: 30 perc
  • Szauna: 1 hosszú kör
Ennyike. A szokásos móka. Nagyon nem erőltettem a dolgot, bár azért az a felvezető szakítás jó kis lihegtetősre sikeredett. A felhúzásnál most a két jelölésnél fogtam meg az olimpiai rudat és úgy végeztem a gyakorlatot. Asszem a súlyemelő szakításgyakorlatnál fogják meg ott a rudat. Van ennek valami kűfődi neve is, de nem ugrik be.
Más.
A múlt héten eladtam a két @44-es golyót, ma pedig tettem egy ajánlatot a terem vezetőségének a maradék 312 kg golyó eladásáról. Most rágódnak rajta.
Már bő két hónapja kihordtam a golyókat a terembe a szertárból, állandóan ott vannak. Bizony látszik, hogy a terem közönsége rájuk jár: rendszeresen használják őket. Ki erre, ki arra, annyira nem izgat, a lényeg, hogy határozottan látszik, hogy van igény ezekre a nagyobb golyókra. Ma láttam elérkezettnek a pillanatot, hogy az eladási szándékomat jelezzem. Meglátjuk, meg tudunk-e egyezni.

Holnap kedd.

Nincsenek megjegyzések: