vasárnap, július 29, 2018

KE - 3x3

Na, most már itt is 26-27 fok van, ami már melegnek számít. Hajnalra lehűl 14-15 fok alá, így simán viselhető. A mai edzéske:
  • Bemelegítés, gimnasztika: 10 perc
  • Swingek + Clean&Press: (2x10 + 3-3)@32, (2x10 + 3-3)@36, (2x10 + 3-3)@40, (2x10 + 3-3)@44, 3x(2x10 + 3-3)@48, összesen 140 lendítés és 21-21 felvétel és nyomás
  • Húzódzkodás párhuzamos fogással: 2x3, 3x(+12 kg), 3x(+20 kg), 3x3x(+24 kg), 3x(+20 kg), 3x(+12 kg), 2x3, össz: 33 húzonc
  • Panel-Farmer 60 lépcsős adagok: fel-(@48-@44), le-üresen, fel-(@40-@36), le-üresen, fel-(@32-@24), le-(@44-@48), fel-üresen, le-(@36-@40), fel-üresen, le-(@32-@24) , össz: 5x(60 lépcső fel-le), 13:45 alatt
  • GridX + Nyújtások: 10 perc
Ennyike. A lendítéseket ismét összekapcsoltam a felvétel és nyomással. Ma a vége a @48-as golyó volt, ebből toltam három sorozaton keresztül 2x10 swinget és 3-3 c&p-t. A felvezető golyóknál ugyanez a 2x10 és 3-3 volt, de mindenütt csak egy sorozat/golyó.
A húzódzkodásban a @24-ig mentem fel, ezzel húztam 3x3-at.
A cipelésben sort kerítettem a két legnagyobb golyómra, a @48-@44-es párosra. Ezt még sosem vittem fel a 3. emeletre, ma ez is eljött. A második menetben se voltak kis golyók, hiszen itt meg a @40-@36-os párost cipeltem. Lefelé jövet cseréltem a két kar között. Összesen 5 fel-le volt, amihez 13:45 idő kellett.
Összehasonlításképpen ezt az 5 fel-le távot a @36-@36, @32-@32 és @24-@24 párossal pár edzéssel ezelőtt 9:40 alatt tudtam le. Azért a nagy golyók adják az ívet :-)

A kis falunkba megérkeztek az arab családok (zömmel az Egyesült Arab Emírségekből, de vannak más országokból is, pl. Bahreinből). Szinte minden családban minimum 5(!) gyerek van, akik olyanok, mint az orgonasípok, 1-2 év van köztük.
Nagy kedvencük a datolya, képesek otthonról elhozni ide kilószámra. Lefotóztam két kis tőlük kapott kupacot. Az érettebbiket a kertjükben lévő fájukról szedték:

Így frissen rendkívül ízletes gyümölcs. De aszalva is. Amúgy hoznak a kávéfőzőtől kezdve, az imaszőnyegen át, kisbútorokon keresztül az egyéb ételekig mindent. Akár 8-10 hatalmas bőrönddel is jönnek. Meg még többel mennek haza, mert nagyon sok európai ruhát vásárolnak. Azaz az ő légitársaságuk nem egy csomagelhagyós Ryanair. Le is fejeznék őket ott azon nyomban. Csak itt Európában lehet ezt büntetlenül megtenni az utazókkal.
Zömmel Mercedes vagy Wolksvagen kisbuszokat bérelnek a repülőtéren, (szinte mindig feketét), azokkal furikáznak. A környéken a fő célpontjuk Zell am See. Ott még külön arab áruház is van, sőt,  arab nyelvű újságokat is kiadnak így nyáron. A Ramadán végétől szeptember elejéig vannak itt, aztán vége. Elrepülnek, mint a fecskék. Mivel hatalmas családdal, saját főzési igénnyel érkeznek, ezért nem a szállodákat keresik, hanem az apartmanházakat. Elég nagy kosszal is járnak, amit nem is díjaznak a 3-4 csillagos hotelekben, pedig pénzük, mint a pelyva. Amúgy végtelenül rendes, kedves emberek.

Holnap hétfő.

Nincsenek megjegyzések: