hétfő, július 16, 2018

KE - Dupla@32

Ma a munkasorozatokat a két @32-es golyóval végeztem:
  • Bemelegítés, gimnasztika: 10 perc
  • Swingek: 4x15x@36, 2x10x(@24-@24), összesen 80 lendítés
  • C&P - minden ismétlés padlóról indítva: 2x5x(@24-@24), 5x5x(@32-@32)
  • Renegát evezés + Fekvőtámasz a golyók fülén: 5x(5-5 + 5)
  • Húzódzkodás forgó vastag csövön: 5x5
  • Tépésgyakorlás: 15-16 nagyon nehéz és 3-4 könnyű tépés
  • GridX + Nyújtások: 10 perc
Ennyike.
Alapvetően 5x5-ös gyakorló nap, a végén fogáserősítés húzódzkodással és tépéssel. A C&P gyakorlatban a sorozatokon belül minden ismétlést a padlóról indítottam: felvétel - nyomás - letétel - felegyenesedés, 1-2 levegő, aztán jöhetett a következő ismétlés. Minden sorozatnak 3 percenként kezdtem neki. Nem siettem el, a lényeg, hogy minden egyes ismétlés frankó legyen.
Egy kis evezés + fekvőtámasz kombó követte, de itt is mindössze 5 simétlésekkel, majd húzódzkodás. Ez kemény ám, mert vastag a cső és forog is ráadásul. A végén még tépkedtem egy keveset.

Holnap kedd és pihinap.

Nincsenek megjegyzések: