péntek, július 27, 2018

KE - 3x3 (vegyítve)

A mai edzésen kevertem a négy gyakorlatot (panel-farmer helyett szakítás volt, mert a húzódzkodó az udvaron van), azaz kettőt-kettőt szuperszettbe szerveztem. Természetesen sokkal lihegtetősebb így, persze hamarabb is kész van:
  • Bemelegítés, gimnasztika: 10 perc
  • Clean&Press + Swingek: 3x(3-3 + 10)@32, 3x(3-3 + 10)@36, 3x(3-3 + 10)@40, 3x(3-3 + 10)@44 összesen 36-36 felvétel és nyomás és 120 lendítés
  • Húzódzkodás vastag, forgó csövön + Snatch@32: 6x(5 + 10-10), összesen 30 húzonc és 120 szakítás
  • GridX + Nyújtások: 10 perc
Ennyike. A felvezetés néhány sorozat swing, snatch és nyomás volt egy @24-es golyóval.
A felvétel és nyomásban ma is @44-ig lépkedtem fel, abból volt 3x(3-3). De most a többi golyóval is 3x(3-3) volt, azaz jelentősen többet nyomkodtam, mint egy normál könnyű erős edzésen. Ott a kisebb golyókkal csak egy sorozatot tolok.
A húzódzkodásban nem volt plusz súly felkötve, itt a fogáserősítésre mentem. Mindkét erőgyakorlatot kiegészítettem egy-egy ballisztikus gyakorlattal, így szinte végig lihegtem az edzést:-)

A szakítás során mellém repült egy fenyvescincér:

Az ujjamat azért fotóztam mellé, hogy érzékeltessem, mekkora is ez a bogár:

Holnap szombat.

Nincsenek megjegyzések: