kedd, július 10, 2018

KE - Duplások (Mo)

Még egy másodikat is edzettem az RB Fitnessben, ma a duplagolyós nap következett:
  • Bemelegítés, gimnasztika: 10 perc
  • DuplaCPMP: 20x1, minden 45 mp-ben kezdtem neki, összesen 20 c&p és 20 mp 15 perc alatt
  • Húzódzkodás: 10, 9, 8, 7, 6, a fogást variálva, összesen 40 húzonc
  • Renegát evezés + Fekvőtámasz a golyók fülén: 3x(10-10 + 10)
  • Swingek: 5x( 10x@48 + 10x(@24-@24) ), minden 2 percben kezdtem neki, összesen 100 lendítés szűk 10 perc alatt
  • Nyújtások: 10 perc
  • Szauna: 1 hosszú kör nagy pihivel
Ennyike. A nyomásos részben próbáltam alacsony ismétlésszámot becélozni, csak éppen 20 sorozatban 45 mp-s pihikkel :-). A húzódzkodásban jó volt nagyobb ismétlésekkel dolgozni, hiszen maximum 5-ig szoktam felmenni, de inkább 2-3 fordul elő a legtöbbször. A renegát-fekvőtámasz páros a szokásos, de ezt most a @36-os golyópárral végeztem, az eddigi @24-es helyett.
Végezetül lendítés. Itt 10 kétkezest 10 duplagolyós követett, ez a 20 swing alkotott egy sorozatot. Jól meglihegtetett, pedig csak kétpercenként kezdtem neki.

A könnyű erő programból kicsit kilógnak mennyiségileg ezek a duplagolyós napok. Ennyi változatosság azonban szerintem belefér a programba, annál is inkább, hiszen csak másfél-két hetente kerül rá sor.

Holnap szerda és visszaút.

Nincsenek megjegyzések: