hétfő, szeptember 10, 2018

Hétfői mozgolódás

Az elmúlt hétvége elég mozgalmas lett, éreztem is a lábaimban. Bettinek még a hátában és vállaiban is izomláz lett a görcsös drótkötélbe kapaszkodástól :-). Az életéért kapaszkodott...
Azért egy kis edzés belefért:
  • Bemelegítés, gimnasztika: 10 perc
  • Swingek + Nyomások
    • 15x@24 + BUP (3-3)@24, 2 sorozat
    • 15x@28 + BUP (3-3)@28, 2 sorozat
    • 15x@32 + BUP (3-3)@32, 2 sorozat
    • 15x@24 + Pincér (3-3)@24, 2 sorozat
    • 15x@28 + Pincér (3-3)@28, 2 sorozat
    • 15x@32 + Pincér (3-3)@32, 2 sorozat
    • Összesen 180 lendítés és 36-36 nyomás variáns
  • MP súlypiramis: (1-1)x@24, (1-1)x@28, (1-1)x@32, (1-1)x@36, (1-1)x@40, 3 sorozat, egy sorozaton belül folyamatos a végrehajtás 
  • Swingek + Húzódzkodás párhuzamos fogással: 10x(10x@40 + 3), összesen 100 lendítés és 30 húzonc bő 8 perc alatt
  • Térdemelés függeszkedve: 2x10, lassú, lendületmentes végrehajtás
  • GridX + Nyújtások: 10 perc
Ennyike.
Edzés elején elég robotosan mozogtam: a combokban, a csípőben nagyon érződött a tegnapi meredély. Ezért nem is mentem nagyobb golyókra a lendítéseknél. De akkor már a nyomásokat is ehhez igazítottam. Tök jó kis program kerekedett belőle.
A végére csak előhoztam a @36-os és a @40-es golyót is és toltam három frankó sorozat súlypiramist katonai nyomásban. Ezek mind nagyon lassú végrehajtású, abszolút feszes nyomások. Elég is volt három sorozat a BUP-ok és a pincérek után, pedig csak 1-1 ismétlés volt minden golyóval.
Az edzés második felére már jól átmozgattam az izmos lázas területeket és jöhetett egy nagyobb adag lendítés, de itt is maradtam a biztonság kedvéért a @40-es golyónál. Kivittem a parkolóba, a húzódzkodó mellé és tíz lendítés után húzódzkodtam hármat. Eredetileg öt ismétléseket akartam húzni, de aztán meggondoltam magam. Jól tettem, mert az utolsó sorozatoknál már nagyon koncentrálni kellett arra a három húzódzkodásra is. Ez a két gyakorlat együtt nagyon pusztító. Próbáltam nem pihenni közben, de a vége felé már meg kellett állni lihegni, így 8:15 alatt lettem kész. Nem is vágytam másra már, a szokásos kis térdemelés és ennyi.

Holnap kedd.

Nincsenek megjegyzések: