szerda, szeptember 05, 2018

Esti edzés

Napközben jöttünk-mentünk, többek között átmentünk Zell am See-be is, az arabok kedvelt nyaralóhelyére. Ott még most is sok arab család van, nálunk már csak elvétve látni őket. Nagyon szép kisváros, sok látnivalóval, és sok-sok több bolttal: ezért szeretik. Mi is vásárolni mentünk :-)

Egy gyönyörű tó mellett fekszik a város:

Többek között lehet hattyúkat is etetni. Réka nem mert közel menni hozzájuk :-). Mondjuk elég nagy madarak és fújnak is, ha nem tetszik nekik valami:

Esti edzés:
  • Bemelegítés, gimnasztika: 10 perc
  • Swingek + Nyomások
    • 10x@24 + MP (3-3)@24, 2 sorozat
    • 10x@28 + MP (3-3)@28, 2 sorozat
    • 10x@32 + MP (3-3)@32, 2 sorozat
    • 10x@36 + MP (3-3)@36, 2 sorozat
    • 10x@40 + MP (3-3)@36, 2 sorozat
    • 10x@44 + MP (3-3)@36, 2 sorozat
    • 20x@48 + BUP (10-10)@28
    • Összesen 140 lendítés és 46-46 nyomás variáns
  • Húzódzkodás forgó, vastag csövön: 5x5, összesen 25 húzonc
  • Összetett gyakorlat: 2 kör az alábbiakból, a 2 kör között egy kis pihi
    • Renegát evezés: 10x@40, csak bal oldal
    • Fekvőtámasz a golyók fülén: 10
    • Renegát evezés: 10x@40, csak jobb oldal
    • Fekvőtámasz a golyók fülén: 10
  • Térdemelés függeszkedve: 2x10, lassú, lendületmentes végrehajtás
  • GridX + Nyújtások: 10 perc
Ennyike.
Ahol edzek ott szürkületi kapcsolós lámpa van. Amikor elkezdtem edzeni, már elég sötét volt, de a kapcsolónak még nem, így félhomály uralkodott a kis helyiségben. Maradtam a nagyon feszes katonai nyomásoknál. Azokat lehet sötétben is, de a pincérhez és főleg a BUP-hoz nekem kell a szemkontaktus a golyóval, ami most nem volt meg. Már felértem a @48-as golyóhoz a lendítéseknél, amikor végre felkapcsolódott a világítás. Így akkor nyomtam a @28-as golyóval egy 10-10-es BUP-ot és ezzel kész is lettem nyomásügyileg máról.
Egy kis húzódzkodás követte, itt maradtam a saját testsúlynál, mert a vastag, forgó cső garantálja a nehézséget.
Renegát-fekvőtámasz kupaccal fejeztem be, no meg térdemeléssel. A renegátban a @40-es golyóval melóztam, de mivel csak egy @40-es golyóm van, ezért egyrészt a @36-os golyóval raktam párba, másrészt meg először húztam 10-et jobb karral, majd 10 fekvőtámasz, aztán megfordultam, hogy a balhoz essen a @40, azzal is húztam 10-et, aztán szintén 10 fekvő. Ez egy kör. Külön lépcsőzés nem volt, mert a tegnapi fürdő során cirka 30-szor biztos felszaladtunk Rékával a csúszda tetejére, úgyhogy az ma nem hiányzott  :-).

Holnap csütörtök.

Nincsenek megjegyzések: