hétfő, szeptember 17, 2018

Rudas

A tegnapi gyalogtúra az élményeken kívül nem hagyott izomlázat, így ma este tartottam egy óvatos edzést:
  • Bemelegítés, gimnasztika: 10 perc
  • Swingek + MP:
    • 10x@24 + MP (3-3)@24, 3 sorozat
    • 10x@28 + MP (3-3)@28, 3 sorozat
    • 10x@32 + MP (3-3)@32, 3 sorozat
    • 10x@36 + MP (3-3)@36, 3 sorozat
    • Összesen 120 lendítés és 36-36 katonai nyomás
  • Húzódzkodás vastag, forgó csövön: 5, 3x5x@12, 5, összesen 25 húzonc
  • Összetett gyakorlat: 2 kör az alábbiakból, a 2 kör között egy kis pihi
    • Renegát evezés: 10x@36, csak bal kar
    • Fekvőtámasz a golyók fülén: 10
    • Renegát evezés: 10x@36, csak jobb kar
    • Fekvőtámasz a golyók fülén: 10
    • Nyújtott lábemelés függeszkedve: 10
  • GridX + Nyújtások: 10 perc
Ennyike.
A lendítéseket nem erőltettem túl és akkor már a katonai nyomásnál is maradtam a @36-os golyónál. Lassan végrehajtva nagyon brutál tud lenni ez a golyó is. A húzódzkodásban ma a vastag cső következett, ráadásul kötöttem fel golyót is három sorozatban.
Egy összetett gyakorlattal zártam. Itt is megelégedtem az előzőleg kihozott @36-os golyónál, sőt óvatosságból kihagytam a szokásos panel-farmert is, csak túráztunk egy frankót tegnap. Helyette kisétáltam az udvarra és függeszkedve lábemelést végeztem de most már nyújtott lábbal.
A munka rész belefért szűk 3/4 órába. Jól is esett a tegnapi sok gyaloglás után.

Holnap kedd.

Nincsenek megjegyzések: