kedd, szeptember 22, 2009

Bónusz-nap: Kombók


Ma lemerészkedtem a terembe. Alapvető cél volt, hogy egyetlen olyan gyakorlatot sem szabad végezni, amely jelentősen terheli az ujjakat, azaz sem húzások, sem ballisztika nem lehet.
A seb szépen gyógyul, már lyuk nincs, de azért még vékony a friss bőr, nyomásra érzékeny. Így a húzódzkodás-nap helyett Bónusz napot tartottam:
  1. Bemelegítés

  2. Lindácska - 5 kör folyamatosan, 20'-es összidővel:

      Fekvenyomás 10x80kg
      Felhúzás 10x100kg
      Padra fellépés (10-10)@24, golyó tartóban

    A vége felé - különösen a lépegetések után - meg-meg álltam lihegni...

  3. Saját testsúlyos kombó - 5 kör folyamatosan, 12'-es összidővel:

      10 invertált evezés (fogást variálva gyakorlatonként)
      10 fekvőtámasz, padra feltett lábbal
      1' hídtartás

    Mondanom sem kell, a hídtartás megint hozta maga brutalitását...

  4. Padra guggolás: 5x10x@24, két kézzel fogva a golyót, 30' pihenők

  5. Farmer (félkör: 33 lépcső + 20 méter): (2 kör)x(@32-@40), a felénél (a lépcső alján) kézcsere és azonnal indulás vissza. Egy kör kb. 1,5'

  6. 10' SMR
Jó kis edzés volt, és ami a lényeg, az ujjam tövénél lévő seb szépen kibírta, semmi szakadás. (Mondjuk végig kesztyűben voltam és a felhúzásnál is megálltam 100kg-nál, mert már itt éreztem, hogy kicsit fáj.)

Mindkét kombó jól sikerült, a másodikra az egyik helyi thai-box matyi is beszállt 3 kör erejéig. Jó nagyokat fújtatott a hídtartások alatt.

Egy kis guggolás a végén. Ekkora már az ízületek jól bemelegedtek, másrészt nagyon figyeltem a térdek helyzetére: nem volt gond. Valszeg ezt sűrűn be fogom most már rakni, de nem szaladok el sem a súlyok, sem az ismétlésszámok tekintetében. Ez mint ReHab gyakorlat lesz.

A farmer meglepően könnyen ment, simán hurcolásztam a golyókat, a fogáserő sem volt gond. Ezen valahogy majd emelek.

Holnap megint pihenőnap, adok időt a sebnek. Hiszen ha megint elcseszem, az ismét 1 hét kiesés. Ésszel él az ember, legalábbis megpóbál.

2 megjegyzés:

Betti írta...

Már holnap van és hol van Sanyi...? :-)

Sanyi, a házias gyerek írta...

ÖÖÖ... izé... levittem a szemetet...