péntek, szeptember 25, 2009

Húzásocskák


Kedd óta Bettiben és bennem is bújkál valami betegség: köhögünk, Bettinek a torka is fáj, én meg fázósabb lettem, stb.
Az ujjam szépen gyógyul, de még kell neki vagy 3-4 nap. Egy szó mint száz, az erő részt könnyebbre vettem és ballisztika sem volt. Még a végén megszokom... :

  1. Bemelegítés

    I. rész: Húzások

  2. Evezés francia rúddal + BUP: 3x[10x100kg + (5-5)x(@24+2,5kg)]
  3. Egykezes evezés gurtnival: 2x(5-5)x87,5kg
  4. Húzódzkodás + Fej feletti tartás, séta: 3x[10 + (1'-1')@24]

    II. rész: Fogáserősség

  5. Farmer a teremben sétálva: 3x[90"x(@40+@32), a félidőnél kézcsere]

  6. Nyújtás röviden
Nem bírtam ellenállni, hogy ne próbáljam ki a nehezített BUP-ot: a @24 aljára rögzítettem egy kis átmérőjű 2,5kg-os tárcsát, így ment a meló. Eleinte még a kiinduló pozíciót nem mertem rendesen felvenni - féltem, hogy leesik -, de aztán már megbíztam benne. Most már ezzel a kis nehezítéssel fogom végezni ezt a gyakorlatot.

Az egykezes evezéshez gurtnit vettem, mert a sima fogás nagyon nyomta a sebet, egyszerűen fájt. Így viszont emeltem kicsit a súlyon...

A farmer most már a teremben lesz, mert edzés végén leizzadva kimenni a lépcsőkhöz már bizony hideg van, most is hűvös szél fújt. Amúgy sem vagyok a helyzet magaslatán egészségügyileg, ez totál betett volna.

Most két nap pihenő következik, remélem rendbejövök a hétvégén.

Nincsenek megjegyzések: