hétfő, szeptember 14, 2009

Clean & Press & PullUp

Ma mennyiségi edzés a @32-vel:
  1. Bemelegítés

    I. rész: Erő, erőállóképesség

  2. C&P + Húzódzkodás: 5x[3x(5-5)@32 + 5x(+@16)], Összesen 75-75 C&P és 25 Húzódzkodás 42 perc alatt

    II. rész: Erőállóképesség

  3. Tabata swing: 8x(20/10)@40, "Ami a csövön kifér!"

    III. rész: Fogáserő

  4. Tárcsás bicepsz: (5-5)x10kg, 2x(5-5)x(10kg+5kg), (2-2)x15kg (Atlas tárcsák)
  5. Tárcsaforgatás: (5-5)x20kg, 2x(5-5)x25kg (Atlas-tárcsák)

  6. Nyújtás, fetrengés
A fő fogás a közepes súllyal végzett Clean & Press volt, amit színesítettem húzódzkodással. Ennek a gyakorlatsornak hatalmas az aerob terhelése (legalábbis nálam), mert egyrészt egy sorozaton belül 5-5 ismétlés volt belőle folyamatosan, másrészt az egyes sorozatok között maximum 50"-et pihentem.

Nem is kellett utána más, csak egy gyors TabataSwing.

Fogásra két gyakorlat volt, közben mutogattam néhány könnyen elvégezhető fogást erősítő gyakorlatot az éppen ott edző fiataloknak. Hátha termékeny talajra hullik a mag...

A henger itthon maradt, így hagyományos nyújtással fejeztem be.

A tulaj szerint október elején lesz bezárva a terem egy hétre. (Akkor ejtik meg a bővítést, átalakítást, stb.) Így azon a héten egy hetet pihenni fogok, azaz semmi komoly edzés nem lesz. Persze ezt így szoktam eltervezni, aztán sosem bírom ki...

Nincsenek megjegyzések: