szerda, szeptember 30, 2009

Húzódzkodás + Snatchek


A mai edzésen fogáserős gyakorlatok domináltak. A jobb tenyerem már nem annyira érzékeny, így végre ismét száműzhettem a gurtnit:
  1. Bemelegítés

    I. rész: Erő

  2. Húzódzkodás: 5, 5x(+@16), 3x(+@16), 3x(+@32), 3x2x(+@40)
  3. Húzódzkodás kötélen: 3x4x(+@16)
  4. Egykezes evezés: 3x(6-6)x57,5kg, non-stop formában

    II. rész: Erőállóképesség

  5. Snatch 100x@24, 10-enként kézcsere, 3 körben. A körök között 4 perc pihenők
      100db - 3:35
      100db - 3:45
      100db - 3:25, a jó zene hatása!

    III. rész: Fogáserő (vagy inkább mindenerő)

  6. Farmer kézisúlyzókkal padról indulva: 6x(15 méteres táv)x(57,5kg-57,5kg)

  7. Rövid nyújtás
A húzódzkodásnál most nagyobb golyókra is rámentem, majd a fogást erősítendő még 3 sorozatot húztam a killer rope-n @16-tal.
Egy kis egykezes evezés, a szokottnál 10kg-mal kisebb súllyal, de mivel non-stop, így az intenzitás volt nagyobb.

Megérkezett Betti is, így a Szabó család teljes létszámmal népszerűsítette a Kettlebell+Crossfit+Erősember+Testépítés jellegű kevert edzést.

A MetCon három sorozat 100-as snatch @24-gyel. Először még úgy gondoltam, hogy @16-tal is lesz snatch, de már a bemelegítő sorozatok során láttam, hogy ez a gyakorlat nem cseszteti a frissen begyógyult sebet. Így maradt a @24.
Folyamatos, nem gatyaszaggató tempó, aztán a harmadik sorozatra beraktam DJ.Tequila latinos keverékét (addig rádió ment), ez azonnal gyorsabb mozgásra ösztökélt, anélkül, hogy észrevettem volna. Na ezt teszi a jó zene!

Edzés végén most kézisúlyzós farmer, de megfelelően pakolva, azaz lehetett velük sétálni. Természetesen gurtni nélkül.

Holnap lesz utoljára nyitva a terem, úgyhogy holnap kerítek sort a BMT-re, meg még valami kis másra, azaz holnap Bónusz nap lesz.

Már hazahoztam a @40-et, péntekig még a többit is hazafarmerozom, nehogy a nagy átalakításban "elguruljanak"...

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Iszonyu komoly eredmeny ez a szakitas mennyiseg gratulalok!
A gyakorlatok kevereke valami elkepesztoen jol van osszehangolva. Azt gondolom hogy hozzad hasonlo embereknek kellene az edzotermekben dolgozni es tanacsokat adni.
Tenyleg le a kalappal profin csinalod!!!

Sanyi, a foga(da)tlan prókátor írta...

Hali!
Köszönöm az elismerő szavakat!
Testépítő edzői végzettséggel + cc. 10-12 év testépítéssel a hátam mögött sokszor kéretlenül is szoktam tanácsokat osztogatni a teremben: na ennek nem mindenki örül.
A fiatalok sokszor mennek a maguk feje után, mint ahogy én is annak idején...