vasárnap, szeptember 27, 2009

Uszoda


Mivel hétvége, ismét uszodalátogatás:
  1. 60' Úszás: mell, békatalpas gyors és hát
  2. 15' Melegvizes punnyadás
A klóros víz felett 5-10 cm-re való levegővételek remélem kicsit fertőtlenítik a tüdőt. Ez általában be szokott jönni enyhe fertőzések esetén.

Az úszás most is jól esett, kivételesen nyomtam 3x50m teljes erőből úszott gyorsot is, persze békatalppal. Azt a sebességet, úgy éreztem, mintha az egész uszoda vizét tolnám magam előtt. Király!

A szauna elmaradt, mert már tapasztaltam, hogy nálam a szauna működése a következő: ha egészséges vagyok, akkor még inkább az leszek, de ha csak egy kicsit is beteg vagyok, akkor azt is felerősíti. Így csak dörzsikézés - ma tűnt el a lyuk a sebből - és már kész is.

Holnap nyomásos nap.

Nincsenek megjegyzések: