szombat, szeptember 05, 2009

Pihenőnap (Gripper, Kerék, Kártya)


Ma aktív pihenőnap. Sajnos az uszoda átmenetileg zárva, a strandon meg én már fázok az úszómedencében. (Pláne ebben a mostani hirtelen jött hűvösben)
Így a szokott úszás és szauna helyett napközben összevissza:
  1. Gripper: 4 kör (sajnos már délután kezdtem)
  2. Konfetti: 5 félpakli (sosem kopnak el...)
  3. Kerékforgatás: 2 hossz (12+12)
A Grippernél most már végleg elhagytam az 1Ft-os tartást, helyette a 200-assal 2kg-os súlyt tartok 25-30"-ig.

Lemértem a kerékforgatás idejét: 1 hossz - ami 12 pörgetést tartalmaz - 1'10" alatt megy végig, azaz 1 perc alatt olyan 9-10 pörgetést lehet végezni. Alakul ez a különleges edzésnap.

Elhatároztam, hogy készíttetek egy pörölykalapácsot. Olyan 10-14 kg közöttire gondoltam. A súlyának nem kell pontosan meghatározottnak lennie, elég, ha beleesik az előbbi intervallumba.
Nézegettem a YouTube-os videókat, sok kókler mellett akadnak nagyon jó ötleteket adó edzésvideók.

A kalapácsos gyakorlatok hasonlítanak a favágáshoz: mndig is nagy kedvencem volt, régebben rendszeresen jártam házakhoz kugliba hasított tüzifát felaprítani. Van is egy nagyon jó orosz kézifejszém és egy vascsőre aplikált nagy hasítófejszém.
Itt egy 7 éves favágós kép (akkor erősen "gyúrtam", lehettem olyan 125kg):


Most - 28-30kg-mal könnyebben - visszatekintve, azért szép korszak volt: nem számított semmi, csak a hogy minél nagyobb súllyal nyomjak fekve, guggoljak és felhúzzak. A kinézetet és az aerob rendszert lesz@rtam. Inget, nadrágot nem lehetett rám kapni, mindent vagy varratni kellett, vagy kövér embereknek valót vettem, ami meg elég rosszul passzolt.
Asszem minden hobbi erősportoló átesik ezen az időszakon...

Nincsenek megjegyzések: