szerda, szeptember 23, 2009

CP-Létra + PullUp

Holnap nem lesz időm edzeni, így ma ismét edzés. Kissé könnyített volt, mert tegnapról bizony izomlázam lett a hát, lapocka, bicepsz vonalon:
  1. Bemelegítés

    I. rész: Erő

  2. C&P-Létra + Húzódzkodás 3 körben az alábbiak szerint:

      C&P (1-1)@40 + PullUp 5x(+@16)
      C&P (2-2)@40 + PullUp 4x(+@16)
      C&P (3-3)@40 + PullUp 3x(+@16)
      C&P (4-4)@40 + PullUp 2x(+@16)

      Összesen (30-30) C&P és 42 Húzódzkodás

    II. rész: Erőállóképesség

  3. Tabata swing: 8x(20/10)@40, "Ami a csövön kifér!"

    III. rész: LábRehab

  4. Padra guggolás: 5x10x@24, két kézzel fogva a golyót, 30' pihenők

    IV. rész: Fogáserő

  5. Tárcsás bicepsz: (6-6)x10kg, 2x(5-5)x(10kg+5kg), (2-2)x15kg (Atlas tárcsák)

  6. 15' SMR
Az erő rész után csak nem álltam meg hogy ne swingeljek egy keveset, így leküldtem egy Tabatát belőle. Egy kis guggolás gyakorlás, majd fogáserő: ez a fajta nem bántja a sebet.
Mondjuk a swingen kívül mindent bodys kesztyűben végeztem, így nem hátráltatott - nem is éreztem - a seb.

Egyébként most már tapasztaltam, hogy a Neogranormon nem alkalmas mély sebek gyógyítására, ugyanis gyorsan hámot képez a felső részén, míg a mélyben ott marad a seb. Ez később simán visszaszakítja a már behegedt felső részt.
Ellenben mondjuk vízhólyag gyors begyógyítására jó, azaz felszíni, nagy kiterjedésű bőrfolytonossági hiányokat gyorsan hámosít.

Ezért tegnap este én is direkt felszakítottam a felső behegedt részt, mert egyszerűen fájt alatta: be is gyulladhat, hiszen ezzel a levegő elől elzárt seb maradt.

Maradok a természetes folyamatnál. Viszont az elhalt bőrdarabkák, bőrkeményedések eltávolítása látványosan meggyorsította a sebgyógyulást. Ez szintén mostani tapasztalat. Na ennyit az orvosi részről...

Holnap pihenőnap. (tényleg)

Nincsenek megjegyzések: