szerda, szeptember 02, 2009

C&P&P + MP&P

Délelőtti edzés, összesen 2 férfi és 8 lány, andalító, szerelmes dalok, szóval ideális környezet a kemény erőedzésre:
  1. Bemelegítés

    I. rész: Erő

  2. Clean&Press váltott kézzel + Húzódzkodás: 5x[(4-4)@40 + 5x(+@16)], összesen 25 húzódzkodás
  3. MP + Húzódzkodás: 3x[(3-3)@40 + 5x(+@16)], összesen 15 húzódzkodás

    II. rész: Erőállóképesség

  4. Swing + Húzódzkodás lendületből: 10x(20x@40 + 4db, majd 30" pihenő), összesen 200 swing, 40 kippingszerűség

    III. rész: Fogáserő

  5. "Világ körül": 3x(1-1 kör)x(3x10kg)
  6. @8-@8 golyótest fogással séta: 2 kör, leesésig

  7. 15 perc SMR
Most a Clean&Press gyakorlatot váltott kézzel végeztem, azaz egyet jobbal, egyet ballal, majd megint jobbal és így tovább, amíg el nem értem a 4-4 ismétlést. A keringést talán jobban terheli, mint az egyoldali végrehajtás. Szóval más.

Ha már változtatás, akkor 5 sorozat C&P&P után MP&P következett, @40-nel úgy sem szoktam csak nyomni. Nekem jobban bejön a teljes testet igénybevevő Clean@Press, ami az aerob rendszert is brutálisan terheli. De egyszer-egyszer lehet MP is.
Minden nyomás után itt is 5 húzódzkodás.

Az összes húzódzkodás (40db) precízen végrehajtva, teljes függésből áll alá, @16-tal. Persze a térdem be van hajtva, mert olyan alacsony a húzódzkodó rúd.
Már többször felvetettem, hogy csinálhatnának egy jó magas állványt, de valszeg csak egyedül én pattogok ezzel a kívánsággal, így nem is fog történni semmi. Alapvetően ez gyúrós terem.

A MetConban most a swingek után azonnal jött 4 lendületből húzódzkodás, ugyanis a swingeket közvetlenül a rúd alatt végeztem. Kissé más a gyerek fekvése a swing+húzódzkodás ilyen szoros összekapcsolása esetén. Nem igazi kippingek voltak, megint csak az alacsony rúd miatt, de lendület az jócskán volt bennük. Elég volt az így is...

Egy kis fogáserő a végére, majd egy rakás hengerezés.

Jól sikerült edzés, elégedetten jöttem el, annak ellenére, hogy mind a kardió teremben (ahol a nyomások voltak), mind a nagyteremben végig nyálas, rózsaszínű, pudingzene ment, ráadásul elég hangosan. A Rammsteinnel nem is próbálkoztam az edzőtársakra való tekintettel. Ez az igazi kihívás!

Nincsenek megjegyzések: