szerda, szeptember 16, 2009

Húzások


Ma a húzásokra került sor:
  1. Bemelegítés

    I. rész: Húzások: Gyúrok vazze...

  2. Evezés francia rúddal: 10x120kg, 8x130kg, 6x140kg, 4x150kg, 6x140kg, 8x130kg, nagy pihik
  3. Invertált evezés: 5x5, fogást variálva, 30" pihik
  4. Evezés ülve csigán: 3x16x(összes+15kg), 1' pihik
  5. Kalapácsos bicepsz kézisúlyzóval: 8x20kg, 8x22kg, 8x24kg, 6x28kg, 4x30kg, 1' pihik

    II. rész: Erőállóképesség

  6. Bazsika MetCon, @24, Összidő: 6'15"
    10-10 Snatch
    10-10 Push Press
    10-10 Egykezes swing
    10-10 Snatch
    10-10 Clean (Itt Jerk van, de azt nem tudom jól)
    10-10 Egykezes swing
    10-10 Snatch
    10-10 Push Press (Itt meg Clean van eredetileg)
    10-10 Egykezes swing

    III. rész: Mindenerősség - Gurtnival :(

  7. Farmer kézisúlyzókkal padról indulva: 3x(14-15" totyorászás, ácsorgás)x(77,5kg-77,5kg)

  8. 10' SMR
A gyúrós rész után - jó ám néha kicsit "bedurrantani" igazi bodys módon az izmokat - Bazsikától ellesett MetCon (milyen sokan használják már ezt a szót...), annyi változtatással, hogy a Jerket kicseréltem (nem is tudom jól, meg igazán sosem láttam értelmét, pedig Gabi sokszor erőlködött hogy megtanítsa) Push Pressre.
Ja, meg egyszerre zúztam le az egészet, nem szívszaggató tempóban, golyóletétel nélkül. Gondolkoztam még a végén, hogy még lenyomok pár sorozat snatchet is, de nem kell állandóan megfeszíteni azt a bizonyos húrt. Ez így pont jól esett.

Fogáserősségre farmert akartam a végén, de sajnos elcsesztem. Egyrészt belülre 5kg-os tárcsákat raktam, mert emlékeztem, hogy oda kicsik kellenek (hogy elférjenek a combjaim köztük a séta során), csak éppen 2,5kg-osok voltak ott a múltkor...
Másrészt meg direkt emeltem is 10kg-ot a súlyzókon, de ebbe nem számoltam bele a 2,5kg-os tárcsák helyett felrakott 5kg-osokat.
Egy szó mint száz, sikerült súlyzónként 20kg-mal emelni, ráadásul alig fértem közéjük, azaz menni is alig lehetett velük.
Leszedni meg nem volt kedvem, mert az egészet át kellett volna variálni.
Így nem maradt más, mint gurtnival sétáltam (tötyörésztem) pár lépést, valamint ácsorogtam velük, hogy legalább az idő teljen. Nem baj, egy életre megjegyeztem a helyes felpakolást. Valamire végül is jó volt, mert fárasztó... :)

Holnap pihenőnap.

2 megjegyzés:

Balázs Csata írta...

Sanyi,

tök jól tetted,hogy nem jerkeltél,mert engem teljesen kivett a ritmusból. Amúgy sem vagyok a köredzések híve, csak ha nincs időm :)

Sanyi, a köredző gyerek írta...

Én se, de jól elfáradok benne :)