vasárnap, szeptember 20, 2009

Uszoda


Újra kinyitott az uszoda a kéthetes felújítás után:
  1. 70' Úszás: mell illetve békatalpas gyors és hát
  2. 15' Melegvizes punnyadás
  3. 60' Szauna: 3 kör nagy pihenőkkel
Az úszás iszonyat jól esett, különösen a békatalpas lábtempós hátúszó rakéta! Csúcs az az érzés!

A szaunában újra cserélték a teljes berendezést, így a felső padokon nem kell már félfenékkel ülni. Csak a homokóra tűnt el, de sebaj, Gabi írta egyszer magáról: "Kétlábon való Gymboss vagyok!" Én meg azt reggeliztem...

A pihenők alatt sikerült frankón rendbetenni a tenyereimet, beleértve az ujj tövénél lévő sebet is. Tegnap már akkor is fájt, ha csak rágondoltam, ezért nem is csináltam vele semmit, de ma a víz kellően felpuhította a bőrkeményedéseket, így olló, csipegető és habkő segítségével úrrá lettem a helyzeten. Rendszeres neograhúdehosszúnevű kenőcs és remélem 3-4 nap múlva minden a régi. Lehet felszakítani megint: Na azt már nem!

Holnap húzódzkodás súllyal, de majd meglátom, mennyire terheli a sebet.

Nincsenek megjegyzések: